troepeninformatie

DeletedUser

Guest
Omdat er tot nu toe (en zal denk ik nog wel even duren, debuggen heeft voorrang denk ik) geen informatie wordt gegeven over de troepen wil ik me wel eens bezig houden om alle info in een kleine wiki te gieten, waar alle info in staat, de huidige nederlandstalige wiki bevat veel (onoverzichtelijke) informatie, maar niet alles, zoals bonussen (struik/bos) staat niet vermeld.

Omdat ik tijdelijk niet kan aanvallen (niets om aan te vallen/geen geld) zou ik willen vragen of jullie me konden helpen met de informatie, en printscreens van de informatie die verschijnen tijdens het gevecht/opmerkingen waar troepen wel/niet kunnen lopen zijn volledig welkom.

Ik ben ook niet de snelste qua vooruitgang dus met jullie hulp kan ik info verzamelen over troepen die ik nog niet heb.

Ik ga hieronder een lijst posten met alle troepen, als je iets hebt om toe te voegen, citeer dan gewoon de laatste aanpassing ervan en voeg toe wat je wil toevoegen, zo staat alles direct verzameld in 1 post en komen er geen dubbelposts

iets terugkrijgen zoals dit zou dus handig zijn
Bekijk bijlage 78 ik kan het dan zelf ophalen :D

bedankt voor de medewerking
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
doc download link : TROEPENINFO

bronstijd
speerman

slinger

ruiter

krijger

steenwerper

ijzertijd
soldaten

boogschutter

bereden krijger

legionair

blijde


vroege middeleeuwen
huurlingen

bereden boogschutter

zware cavalerie

gepantserde infanterie

katapulten


hoge middeleeuwen
berserker

kruisboog

ridder

zware infanterie

trebuchet


late middeleeuwen
langzwaardkrijger

langboogschutter

zware ridder

keizerlijke garde

kanon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
;) je kan het hierbij gebruiken de informatie van afstand lopen etc staat er allemaal in
 

DeletedUser

Guest
mag weg, zal spreadsheet maken, en die dan wel ergens kwijt geraken :D
 
Bovenaan