Traverne zilver bonussen

DeletedUser9935

Guest
Wat dachten we ervan om een bonus te activeren waarbij de klok een uur terug gezet wordt. Als je GG's over 20 uur kan innen en je gebruikt de bonus dan hoef je nog maar 19 uur te wachten. Daar na duurt het dan weer gewoon 24 uur. Dit kan ook gelden voor je andere gebouwen. Wellicht 3 verschillende bonussen een half uur, 1 uur en 2 uur.

Nog een voordeel is wanneer je altijd om 23 uur wil innen en je bent een keer telaat dan heb je de mogelijkheid om dit te herstellen en hoef je niet elke dag daarna een uur later naar bed.

Groetjes Supercent
 

DeletedUser10111

Guest
Heb ik ook al eenms over zitten denken, maar hoe voorkom je dan dat mensen dit grapje niet nog een keer doen, bijv 12 x, et voila, dubbele productie.
24x levert ook leuke resultaten.
 

DeletedUser9935

Guest
Dat voorkom je niet. Het is wel lastig te maken door bijvoorbeeld wanneer je een uur activeerde deze pas niet meer actief is als je resterende tijd er geen andere bonus kan worden gedaan.
Bijvoorbeeld. Ik incasseer, zet de uurs bonus aan van 1 uur. De resterende 23 uur kan ik geen bonus activeren.
Eb gewoon een dikke prijs rekenen.
 
@Supercent Werkt deze bonus op alles in je stad tegelijk, of maar op een gebouw per bonus?
Dat maakt nogal verschil voor de mogelijkheid van misbruik, maar ook voor de prijs.
Ik zou trouwens de blokkade-duur gelijk maken aan de duur van de bonus, net zoals nu voor andere bonussen. Dus bij een tijdsverkorting van 1 uur ook 1 uur lang het slot in de taveerne gebruiken.
 

DeletedUser10111

Guest
blokkade-duur gelijk aan de korting levert 50% kortere tijden
 

DeletedUser9935

Guest
@Supercent Werkt deze bonus op alles in je stad tegelijk, of maar op een gebouw per bonus?
Dat maakt nogal verschil voor de mogelijkheid van misbruik, maar ook voor de prijs.
Ik zou trouwens de blokkade-duur gelijk maken aan de duur van de bonus, net zoals nu voor andere bonussen. Dus bij een tijdsverkorting van 1 uur ook 1 uur lang het slot in de taveerne gebruiken.
Dat maakt inderdaad een verschil. Echter denk ik dat het voor alles moet tellen.
En dan niet met jou benoemde tijdsverkorting. Op het maximum activeren (24uur) dan staat de bonus nog 23 uur.
 

DeletedUser9935

Guest
Ja, als je er voldoende taveerne-zilver tegenaan wilt/kunt gooien, dan lukt dat (een poosje).
Maar taveerne-zilver is niet te koop, dus zijn de mogelijkheden hiertoe toch beperkt.
Juist door de beperking is te voorkomen dat de grote jongens er 'misbruik' van zouden kunnen maken. Je moet dus echt sparen om hier gebruik van te maken. Het is immers echt een waardevolle bonus.
 
Bovenaan