Opgelost Trager als gisteren

DeletedUser

Guest
Hey, ik ondervind momenteel wat laad probleempjes, het spel gaat een stuk trager als gisteren om eerlijk te zijn :confused:.

als ik mijn grondstoffen (en geld in) en daarop open ik een scherm, duurt het een eeuwigheid voor de servers doorgeven dat het geld is geïnd en dus voor het volgende scherm bruikbaar en geladen is.
 

DeletedUser

Guest
misschien in je te veel geld tegelijk. Dan kunnen deze problemen voorkomen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik merk net dat het over het algemeen een stuk langer duurt, zo ook tijdens de gevechten, kan ook wel aan mijn pc liggen, hoewel ik hem niet echt hoor laden, maar als jullie er geen last van hebben zal het wel aan mij liggen ;).

In dat geval mag er iemand zijn slotenkist bovenhalen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ondervind helaas het zelfde probleem, best irritant!
Waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel verholpen worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik had gister al last van server lagg en vandaag des te meer.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij kon ik eerst niet eens meer inloggen... Nu log ik in, maar dan is hij echt ontzettend sloom...
 

DeletedUser

Guest
Ja enorme lagg, ik dacht eerst dat het aan al mijn programma's lag die open stonden. Maar dit is echter niet zo.
 

DeletedUser

Guest
Kon vanmorgen niet inloggen op me laptop, paar programma's afgesloten, GC, safari en IE gedownload. Werkt allemaal niet, dan maar naar boven op me PC. Ik kan nu wel inloggen maar hij is inderdaad best sloom, worden de server overbelast?
 

DeletedUser

Guest
Kon vanmorgen niet inloggen op me laptop, paar programma's afgesloten, GC, safari en IE gedownload. Werkt allemaal niet, dan maar naar boven op me PC. Ik kan nu wel inloggen maar hij is inderdaad best sloom, worden de server overbelast?
Dan heb je precies de verkeerde gedownload, Opera doet het perfect :p

Nog een andere tip: Sla zoveel mogelijk in je cache geheugen op, alles wat in je cache staat hoeft niet van de overbelaste FoE server te laden!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hetzelfde probleem, ik zal hierdoor mijn geld helaas voor innogames in mijn zak houden, ik stop met spelen als hier niet snel wat aan gedaan wordt. Ik heb mijn cache al op maximaal staan, maar ik moet telkens 2 minuten of langer wachten voordat ik mijn supply makertjes opnieuw aan kan zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het eens met HowToPwn. Als je veel in cache opslaat is die niet laggy. Mijn browsers slaan alles op wat ik aanklik dus ik ondervind totaal geen problemen. Ik zit nu dan op IE en safari. En heb geen geen problemen.
Het is jammer dat jullie dat wel hebben. Ik weet er dan ook verder geen oplossing voor.
Ik hoop dat iemand van Innogames hier antwoord kan geven?
 

DeletedUser

Guest
Na een korte laggy tijd ondervind ik geen lag meer, PC boven doet het perfect. Het ligt zeker niet aan de browser want iedereen heeft hier last van, ik denk eerder dat de server gewoon overbelast zijn. 3D, kan jij een beetje rond gaan vragen bij innogames?
 

DeletedUser

Guest
Sem gaf net op skype ook goed voorbeeld.
Minecraft 1.0 was in begin ook belachelijk. net als dit nu. Maar minecraft is nu ook heel goed werkend.
Forge Of Empires is net zoiets nu.
Geef het tijd. Het is de BETA ook maar.
Dan moet je wel een beetje voorberekend zijn op deze gebeurtenissen
 

DeletedUser

Guest
Na een korte laggy tijd ondervind ik geen lag meer, PC boven doet het perfect. Het ligt zeker niet aan de browser want iedereen heeft hier last van, ik denk eerder dat de server gewoon overbelast zijn. 3D, kan jij een beetje rond gaan vragen bij innogames?
Het ligt altijd aan een combinatie van je computer, browser en de server. Als een van de drie het niet goed doet kan je dat altijd compenseren door de andere twee beter te laten presteren, hoewel voor een optimale snelheid ze het alle drie goed moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hetzelfde probleem, ik zal hierdoor mijn geld helaas voor innogames in mijn zak houden, ik stop met spelen als hier niet snel wat aan gedaan wordt. Ik heb mijn cache al op maximaal staan, maar ik moet telkens 2 minuten of langer wachten voordat ik mijn supply makertjes opnieuw aan kan zetten.

Het zou heel jammer zijn als je nu al stopt. Het is een bétaserver en daarin ontstaan altijd problemen (daar is de server immers voor). InnoGames zal denk ik niet rekening gehouden met een dergelijke bezoekersstroom en daardoor reageert de server traag. Ze zullen dit wel spoedig op willen lossen.
 

DeletedUser14

Guest
Overigens zal het spel sowieso langzamer gaan lopen aangezien je telkens meer uitbreid, op de Closed Beta waar ik al best ver was is spelen onmogelijk voor me geworden. Maar op het begin liep alles nog soepel. Dat is echt jammer.
 
Bovenaan