Trage markt

DeletedUser11296

Guest
Hoi...
Ik speel al een paar jaar en heb 2 gilden. The Forge I in Dinegu en The Forge II in Cirgard.
Ik merk dat de markt in D. veel drukker bezocht wordt en sneller aan mijn goederen kom. Heb in Cirgard altijd moeite om goederen te slijten of te verkrijgen. Lijkt wel of er minder spelers spelen in deze wereld.
Hebben meer mensen hier dezelfde ervaring mee....or is it just me?
 

DeletedUser

Guest
Je Gilde op D bestaat uit 21 leden. Dat op C uit 5. Denk je niet dat dat al een oorzaak kan zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nergens last van op C het wordt razendsnel door mijn gilde afgenomen.
 

DeletedUser11296

Guest
Je Gilde op D bestaat uit 21 leden. Dat op C uit 5. Denk je niet dat dat al een oorzaak kan zijn?

Dank voor je reactie.
Nee dat denk ik niet. Het gaat om de markt. Hier kan iedereen toch bij. Niet alleen leden??
 

DeletedUser

Guest
Dank voor je reactie.
Nee dat denk ik niet. Het gaat om de markt. Hier kan iedereen toch bij. Niet alleen leden??

Gildeleden handelen gratis. Vrienden en buren betalen een fp voor iedere aanbieding die ze afnemen. Je handelt dus altijd standaard binnen je Gilde. Mocht je ooit iets nodig hebben dat je Gilde niet kan leveren, dan zoek je op de markt een zo groot mogelijke portie. Dan handel je met iemand die er 100 aanbiedt en niet met iemand die err 10x10 aanbiedt. Niet om oneerbiedig te zijn, maar jij en je Gilde stellen op C amper wat voor. Dan wordt dus ook handelen een stuk moeilijker. Ik wil jullie best allemaal in mijn Gilde opnemen. Zal je zien dat die handel ineens wel loopt. Enige voorwaarde die we stellen is dat je eerlijk handelt.
 

DeletedUser9446

Guest
Hoi...
Ik speel al een paar jaar en heb 2 gilden. The Forge I in Dinegu en The Forge II in Cirgard.
Ik merk dat de markt in D. veel drukker bezocht wordt en sneller aan mijn goederen kom. Heb in Cirgard altijd moeite om goederen te slijten of te verkrijgen. Lijkt wel of er minder spelers spelen in deze wereld.
Hebben meer mensen hier dezelfde ervaring mee....or is it just me?
hier bij de Matrix volop goederen en de buurtjes ook wellicht bin een ander tijdperk met andere spelers wordt er meer aangeboden ik heb het ook een tijdje g
 

DeletedUser12351

Guest
Ik ben het met je eens, de markt wordt erg slecht gebruikt op Cirgard. Je moet hier echt met je gilde ruilen en dat is erg jammer als je niet bij de grotere gildes zit of wil zitten. De laatste markt in een spelletje die ik gebruikte was die in WoW een aantal jaar geleden, je kunt je mijn teleurstelling voorstellen toen ik de markt van foe leerde kennen. :)

Ik denk dan ook dat foe hier iets aan moet doen, al zie ik zelf het probleem van die ene fp niet zo. Kan dus ook best zijn dat we op Cirgard allemaal nogal krenterig zijn en het geld vooral in onze eigen zak willen laten rollen ipv erbuiten.
 
Bovenaan