Opgelost Traag

NormaJeane

Actief lid
het spel lijkt trager en trager te worden...

Nu is de vooruitgang sowieso al traag qua mogelijkheden om te groeien maar het wordt er niet beter op als je continu moet refreshen om enige respons te krijgen :S wie o wie merkt dit ook?
 

DeletedUser

Guest
Ik merk ook dat ik steeds vaker moet refreshen.
Eerst, sinds de update, was alleen als ik een nieuw troepje had gemaakt, en dan niet eens altijd.
Sinds de update zag ik, als er nieuw goud of voorraden op te halen ,dat alleen doordat er links een tekentje voor in het scherm ontstond. Toen was het aanklikken van de gildeknop ook steeds voldoende om de tekentjes ook boven de gebouwen te krijgen. Nu moet ik daarvoor soms ook refreshen.
Sinds 1 of 2 dagen heb ik ook dat ik als ik een 2e tabblad open, ik meteen iets krijg waar verschillende delen van het forums te zien zijn. Niet alleen van het forum van dit spel, maar ook van een ander spel wat ik speel. Daarom vraag ik me af of het gedeeltelijk niet met iets anders te maken heeft dan met dit spel, dat dingen trager gaan bij mij.

Ik werk met firefox. Ik heb wel opgeschoond, tussendoor, maar kennelijk niet op een manier dat ik alles verwijder. Want hij onthoud na het opschonen wel mijn wachtwoord voor dit spel. Dat ben ik van andere spelen niet gewend.
Maar ik ben een blondje, dus ik weet niet precies hoe ik het dan op de juiste manier moet verwijderen. Ik zal dat vanavond eens navragen.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf merk weinig verandering ten opzichte van een aantal dagen geleden of van voor de update. Natuurlijk wel het vernieuwen bij voorraadgebouwen, maar dit was dan weer een fout.

Verder heb ik dit topic naar de fouten sector verplaatst.
 

DeletedUser

Guest
Normaal gezien zou het spel zeker niet trager moeten zijn. Mocht je toch problemen ondervinden kun je altijd eens het stappenplan volgen (vooral de cache legen zou kunnen helpen). Verder zal het ook zo zijn dat als je erg vaak de kaart of het ontwikkelingsboom-scherm opent en mensen aanvalt, het spel daarna wat trager kan werken, in dat geval kan je best even het spel opnieuw laden (F5).

Wat betreft dit:

Sinds de update zag ik, als er nieuw goud of voorraden op te halen ,dat alleen doordat er links een tekentje voor in het scherm ontstond. Toen was het aanklikken van de gildeknop ook steeds voldoende om de tekentjes ook boven de gebouwen te krijgen. Nu moet ik daarvoor soms ook refreshen.

Het eerste deel is geen fout, als je ondertussen in andere tabbladen bezig bent, zal het spel 'freezen' om geheugen en cpu-verbruik te verminderen (het heeft namelijk geen nut dat je poppetjes wandelen als je toch niet naar ze kijkt). Als je willekeurig ergens klikt (dit moet geen knop zijn, je kan ook gewoon op het gras van je dorp klikken) beginnen je poppetjes opnieuw te bewegen.

Het tweede deel is een bekend fout, hier kun je meer lezen.

De voorraden zullen niet direct bijgeteld worden, als je meerdere voorraden ophaalt zal alles samengeteld worden en dan pas verstuurd worden. Ook dit is om het spel minder zwaar te maken en is dus geen fout. Wanneer alles succesvol is verstuurd zul je op je scherm zien dat de grondstoffen allemaal worden bijgeteld.

Verder zijn bepaalde dingen in het scherm ook nog eens te verversen door je berichtenscherm eens te openen. Op die manier zullen een aantal gegevens bijgewerkt worden.

Ik zal dit onderwerp op opgelost zetten, mocht je toch nog problemen ondervinden hiermee nadat je bovenstaande hebt gelezen, laat het dan zeker weten!
 
Bovenaan