Geen Reproductie Traag, langzaam, traag, langzaam

NormaJeane

Actief lid
Op de meest onverwachtte tijden is het spel akelig traag... langzaam irritant traag, gruwelijk traag,bijna onbeschoft traag... zoals op dit tijdstip, Zelfs een ingame bericht intikken lukt niet foutloos door de trage respons (inmiddels heb ik daar 6 x tikfouten door trage respons hersteld en nu heb ik de verdere traagheidsfouten hier op het forum "geb ik expres lte =n stab"

Cache legen, cookies etc, helpt geen sodemieter en (inmiddels weer TIG trage "tikgfoutenmoetn heselllen"

lijkt me dat met bovenstaande mijn 'case' duidelijk is...

Na rondvraag (dit moet ik heel langzaam intikken) ben ik niet de enige die zich hier kapot aan irriteert - en heb inmiddels weer TIG langzaamheidsfouten hersteld.... GRRRRRRRRRRRRR

Om de 5 minuten of 15 minuten iets aanklikken, "lat me niet lachen,dit beriht duurt al langerllll"

en dan gevechten: rond een halfuur per gevecht,omdat die poppetjes maar niet willen moven..."puke puke"

P.S. en heb ik hier nog de meeste traagheidstikfouten weggehaald...
 
Laatst bewerkt:

FantasyFan

Actief lid
Geen last van. Dus lijkt me dat het niet aan het spel zelf ligt. Zou je internet verbinding kunnen zijn, zeker omdat je er ook hier op het forum last van hebt. Zou ik eerst eens even naar kijken.
 

NormaJeane

Actief lid
Geen last van. Dus lijkt me dat het niet aan het spel zelf ligt. Zou je internet verbinding kunnen zijn, zeker omdat je er ook hier op het forum last van hebt. Zou ik eerst eens even naar kijken.

Het ligt niet aan mijn internetverbinding, dat had ik al gecheckt, ruim voldoende bandbreedte - ik heb een dedicated datalijn btw. Ook belasting van cpu etc. heb ik naar gekeken en ik heb een extra check op m'n HD gedaan. Ik ga e.e.a. nog wat meer in de gaten houden, ik vermoed dat het te maken heeft met Flash. Met andere websites heb ik overigens geen problemen. De tijden waarop de traagheid zich voordoet, zijn heel wisselend. Ook op tijden waarvan je verwacht dat er weinig spelers online zijn, is het spel regelmatig echt gruwelijk traag... en dan is het opeens zonder direct aanwijsbare reden weer op normale snelheid.

Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen, maar ik blijf er wel naar zoeken ;) ergens moet er iets zijn dat dit veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen liggen aan flash inderdaad. Refresh je regelmatig het spel? Ik denk dat als je dit niet vaak genoeg refreshet (en veel dingen opent en sluit in het spel) dat het geheugenverbruik van flash groter en groter wordt, waardoor er te weinig geheugen overblijft om andere dingen snel te kunnen verwerken. Van zodra het spel (of het forum) traag begint te doen, ververs het spel even en kijk of dit de problemen vermindert :) Alvast bedankt!
 

NormaJeane

Actief lid
Refreshen deed en doe ik regelmatig en dat ging ook meestal zeer traag - echter na de nieuwe melding de je krijgt over standby/slaaptoestand ging bij mij een lampje branden...

Ik speel namelijk op beide werelden en die had ik in dezelfde browser (Chrome) op 2 verschillende tabs open staan. Sinds ik voor beide werelden dezelfde tab gebruik en tussen de werelden switch met af/aanmelden is het probleem opgelost. :)

Nu kom ik nog hooguit enige vertraging tegen als ik mijn gilderondje doe voor opknappen/motiveren van mede-leden, hetgeen betekent dat ik dan idd veel steden achtereen bezoek / open ;)

Slotje op dit topic!
 

NormaJeane

Actief lid
Hmzzz... nog geen slotje en is maar goed ook...

Problemen die ik met name vanmiddag kreeg met netjes 1 wereld open :confused: (mss server overbelast i.v.m. veel PvP-gevechten???)

- Tijdens & na gevechten: Sessie time-out - terwijl ik toch echt bezig ben...
- Bij sabotage hangt het spel regelmatig, geen beweging in te krijgen :s dus dan maar refreshen, echter:
- Bij refreshen: Server fout, dit ook vaak bij wederom refreshen.

Nja, het is iig lekker weer ;) , dus ik zat gezellig onder een parasolletje, daar niet van... maar eigenlijk had ik voldoende PvP-punten willen binnenhalen en dat is dus niet gelukt mede door alle vertragingen vanwege de foutmeldingen.

EDIT: Hoorde net ingame van een tegenstander dat die er ook last van had... ben dus echt niet de enige.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan