Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
Vanaf de nieuwe update kunnen nieuwere spelers handelen binnen hun gilde. Da's voldoende om een zekere achterstand goed te maken.

Ow enneh, catwoman, momenteel 46e en 50% meer punten dan de 5e in mijn buurt... Gezien het spel al even bezig was voor de globale ranking er kwam wil dat eerder zeggen dat ik van veel lager dan de 132e positie kom. Anderzijds wil dat zéker zeggen dat anderen zonder diamanten die later dan ik begonnen zijn zéker ook top 100 kunnen halen. Ik doe namelijk niets dat een ander niet kan.
 

DeletedUser

Guest
ik ben enkele dagen aan het spelen en zit volledig vast!!!
overal maar "koop diamanten"
ik ga toch zeker geen geld in een spel steken dat ik nog maar amper ken !!!
 

DeletedUser

Guest
ik ben enkele dagen aan het spelen en zit volledig vast!!!
overal maar "koop diamanten"
ik ga toch zeker geen geld in een spel steken dat ik nog maar amper ken !!!

Je bent zeker niet verplicht om diamanten te kopen, het spel is prima zonder te spelen. Als je vastzit kan het misschien helpen om eens in het vragenforum om hulp te vragen of de FAQ(veelgestelde vragen) eens door te lezen. Hier kun je wellicht wat tips oppikken die je verder helpen. Dit onderwerp is eigenlijk niet helemaal de juiste plaats ;)
 

DeletedUser1232

Guest
Voor een probleem tussen twee mensen, maken ze er beide een probleem van. Dus heb je een probleem met een ander, kijk of het probleem het waard is.;)
 

DeletedUser

Guest
Globale ranking zegt inderdaad weinig over de skill van een speler. Ik heb geen idee hoe lang de erver al loopt, maar speel nu iets van 4-5 weken op brisgard en ben al tot #522 opgeklommen.
Ik denk dat de tournooien veel meer zeggen over de kunde van iemand en dan met name de verhouding tussen gevechtspunten en aantal gevechten. Ik bedoel, elke dag 15 kleintjes met alleen 2 speermannetjes verslaan kan iedereen wel.
 

DeletedUser

Guest
Be3ste, denk dat je daarmee totaal de plank mis slaat. Jammer dat je niet in mijn buurt zit anders had ik je het tegendeel kunnen bewijzen. Veel spelers hebben ook andere spellen gespeeld waarbij tacktiek e.d ook van toe passing is.
Hoop echt dat ik nog eens in de gelegenheid ben/kom om je dit te bewijzen. Zeg niet dat er geen zijn maar vlak de diamant koper zoals ik en vele anderen niet uit. Het is niet dat wij dom zijn we willen alleen het beste uit het spel halen en daar helpt de diamant goed bij. Kan nu bv met de helft van de gebouwen al meer produceren dan iemand die ze niet gebruikt.
Ik zou zo zeggen laat ieder zijn ding doen. Met of zonder diamanten. Maar denk niet dat iemand die diamanten koopt geen spel inzicht heeft. Zou een grote vergissing zijn.
 

DeletedUser2931

Guest
koop pas diamanten als we in het moderne of futuristische tijdperk zitten.
 

DeletedUser

Guest
hey guys hier top speler of foe,23.000 punten in een dag!!!!!
 

DeletedUser

Guest
hey mic99.esco aangenaam...uitteraard met diamanten en ook met gezond verstand en veel hulp en ondersteuning van mijn gilde leden,dankzij mijn gilde leden ben ik zo gestegen en begin het spel beter te kennen.ben net een maandje actief.begin het spel uiteindelijk beter onder de knie te krijgen.na een maandje spelen zit ik nu op 145.000 punten,is het spelen met gezond verstand geslaagdn mic99????ofniet???grt en sc6.
 

DeletedUser

Guest
ik kan je wel vertellen zodra je diamanten koopt dan ga je er automatisch zicht in hebben in het spel,zeker de moeitte waard.ik zou zeggen,DOEN!!!!grt esco.
 

DeletedUser1072

Guest
hey mic99.esco aangenaam...uitteraard met diamanten en ook met gezond verstand en veel hulp en ondersteuning van mijn gilde leden,dankzij mijn gilde leden ben ik zo gestegen en begin het spel beter te kennen.ben net een maandje actief.begin het spel uiteindelijk beter onder de knie te krijgen.na een maandje spelen zit ik nu op 145.000 punten,is het spelen met gezond verstand geslaagdn mic99????ofniet???grt en sc6.

persoonlijk vind ik geld uitgeven aan een spel niet echt verstandig :p
 

DeletedUser1072

Guest
ik vind je nou ook niet echt een topspeler als je gewoon 23k punten door diamanten verkregen hebt in 1 dag, iedereen kan dat, als ik mijn dorp sloop en helemaal vol gooi met diamant gebouwen en alle andere dinger er mee doe heb ik ook in 1 dag minimaal 50k punten te pakken

ik vind een top speler meer iemand die iets doet wat moeilijk is, niet zo iets simpel als dit
 

DeletedUser3004

Guest
Er is moeilijk te zeggen wie er nu wel of niet het spel goed speelt. de verdeling tussen "diamantspelers" en "niet-diamantspelers" zal er altijd zijn.
zelf speel ik zonder diamanten, en mocht het spel ertoe komen dat je om door te gaan diamanten MOET gaan kopen is dat de dag dat ik zou stoppen. de verleiding om met diamanten te gaan werken heeft er ook mee te maken dat je dan minder ruimte nodig hebt, waardoor je ook weer sneller nieuwe dingen kunt plaatsen zonder gronduitbereidingen. (ik snap de verleiding goed)
kortom iedereen speelt het spel op zijn/haar manier.
 
Bovenaan