Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit goed beoordeeld kan worden maar ik denk het wel

Geef jullie mening
 

DeletedUser43

Guest
Topspelers? Wat is de definitie van Top?
Veel geld uitgeven zodat je lekker snel groeit?
Heel hoog in de lijst staan zonder diamanten gekocht te hebben?
Veel gevechten winnen?
Ik denk dat er maar één echte topspeler in ons midden is, en dat is die ene speler die alles goed doet, wie dat is dat weet ik ook, zijn/haar naam is Niemand, Niemand doet zijn/haar best goed genoeg om een topspeler te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Topspelers? Wat is de definitie van Top?
Veel geld uitgeven zodat je lekker snel groeit?
Heel hoog in de lijst staan zonder diamanten gekocht te hebben?
Veel gevechten winnen?
Ik denk dat er maar één echte topspeler in ons midden is, en dat is die ene speler die alles goed doet, wie dat is dat weet ik ook, zijn/haar naam is Niemand, Niemand doet zijn/haar best goed genoeg om een topspeler te zijn.

AMEN.
 

DeletedUser

Guest
Topspelers? Wat is de definitie van Top?
Veel geld uitgeven zodat je lekker snel groeit?
Heel hoog in de lijst staan zonder diamanten gekocht te hebben?
Veel gevechten winnen?
Ik denk dat er maar één echte topspeler in ons midden is, en dat is die ene speler die alles goed doet, wie dat is dat weet ik ook, zijn/haar naam is Niemand, Niemand doet zijn/haar best goed genoeg om een topspeler te zijn.

Juist momenteel kan je hier nog niet veel doen


Momenteel slotje?
 

DeletedUser807

Guest
De globale ranking zegt genoeg over behaalde punten. Hoe lang of die personen al spelen, hoeveel diamanten ze hebben gebruikt om zover te komen, hoe actief ze zijn per dag, hoe slim hun beslissingen zijn, en of ze aardige behulpzame mensen zijn of bullebakken, dat staat er natuurlijk niet bij.
Dus ja... wat is top. Ik denk dat iedereen die dit spel veel speelt, omdat ze het leuk vinden, een topspeler kan zijn, of zelfs al is. Je moet er van maken wat je zelf wil, samen of alleen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de globale ranking eigelijk weinig informatief.
Mensen die nu pas beginnen kunnen eigenlijk nooit in zeg de top 100 zullen kunnen komen, tenzij ze heel veel diamanten gaan gebruiken. Ik denk dat daar nu nog wel mensen bijzitten die (bijna) geen diamanten gekocht hebben, maar wel op de eerste dag dat deze wereld startte zijn begonnen.
Daarom vind ik dat er in de globale ranking dus iets verwerkt zou moeten zitten om in ieder geval de speelduur van de mensen te verwerken. Dan nog zul je altijd houden dat mensen die veel diamanten gebruiken makkelijker bovenaan zullen komen, maar dat lijkt me wel heel moeilijk om daar een formule voor te bedenken om ook dat erin te verwerken.
Voor mij zou een topspeler een speler zijn die hoog in de ranking staat als er rekening gehouden wordt met de tijd dat iemand het spel begonnen is.

Of je je verder iets aantrekt van die topspelers is dan natuurlijk weer een tweede. Iedereen legt tenslotte op andere dingen de nadruk in dit spel. En dat vind ik juist zo leuk, dat dit spel meerdere aspecten heeft.
 

DeletedUser

Guest
Meh. Ik speel zonder diamanten, was 132e toen de globale ranking er kwam, ben nu 82e en nog steeds zonder geld uit te geven aan diamanten (uiteraard gebruik ik wel die die gegeven worden in opdrachten, want die kan iedereen krijgen)
Top 100 halen is makkelijk zat, ook zonder diamanten en ook als je nu pas begint.
Bij grepolis was ik ook laat gestart en heb daar ook top 50 gehaald zonder 1 eurocent te betalen. top 100 halen is ALTIJD mogelijk... alleen duurt het soms een beetje langer :)

Wat wél heel moeilijk blijkt is een handleiding schrijven van hoe je daar kan geraken :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dan denk ik dat jij redelijk snel nadat het spel van start gegaan is, bent begonnen. Als ik dat tenminste vergelijk met de globale ranking die ik had toen de ranking er kwam. Ik denk ook zeker dat er meer mensen zijn die zonder diamanten gekocht te hebben de top 100 kunnen bereiken, ALS ZE ZIJN GESTART VLAK NADAT HET SPEL UITKWAM.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik denk dat voor mensen die NU beginnen denk ik dat het haast onmogelijk is dat nog voor elkaar te krijgen zonder diamanten te kopen.
 

DeletedUser58

Guest
Ach iedereen loopt straks toch vast omdat er niet meer ontwikkelingen zijn. of omdat de sectoren allemaal veroverd zijn. Ik heb 1x wat diamanten gekocht om een theater te kopen en had er direct spijt van omdat ik bijna direct daarna een amfitheater had kunnen kopen. sindsdien koop ik geen diamanten meer. En nu ben ik toch al op 3 kwart van de landkaart en aan het einde van de hoge middeleeuwen.

Ik dank dat wanneer er een optie komt om gildes aan te vallen dat er snel verandering komt in de ranglijsten. Dan komt het neer op skills en ervaring en dat hebben diamant kopers niet en wij wel...
 

DeletedUser515

Guest
ook het amfitheater is n gebouw dat je met diamanten heb gekocht
 

DeletedUser735

Guest
maar diamanten hoef je niet altijd te kopen soms krijg je ook een quest en die geeft wel eens diamanten dus dat wilt nog niet zeggen of de persoon dat gekocht heeft of niet.
en ik vind de top speler een speler die alleen zich zelf goed kan redden maar ook anderen goed kan helpen als hij/zij een vraag heeft en dan niet het antwoord gaat krijgen van kijk maar op het forum.
voor de mensen die 1ste staan zullen wel eens die vragen krijgen. ( heb ik ook wel eens in me post vakje ).
dus ja kort samen gevat is een top speler pas top als hij alles goed kan met of zonder geld maar ook iemand die toch klaar staat voor anderen. ( dat wilt niet zeggen dat je ze niet mag aanvallen dat doe ik ook dagelijks het gehele rijtje af tot de laatste speler haha)
 

DeletedUser1059

Guest
Ik noem mijzelf een flopspeler, ik ken het spel niet goed, weet niet echt goed wat de bedoeling is, dus ik verdien die titel :)
 

DeletedUser1000

Guest
lekker belangrijk of je top of flop ben zolang je het maar naar je zin heb ben je wat mijn betreft top
 

DeletedUser

Guest
Iedereen is zowel Top als Flop!!

Je maakt keuzes sommige zijn goed en sommige minder...
Niemand behoort zon titel
 

DeletedUser

Guest
Meh. Ik speel zonder diamanten, was 132e toen de globale ranking er kwam, ben nu 82e en nog steeds zonder geld uit te geven aan diamanten (uiteraard gebruik ik wel die die gegeven worden in opdrachten, want die kan iedereen krijgen)
Top 100 halen is makkelijk zat, ook zonder diamanten en ook als je nu pas begint.
Bij grepolis was ik ook laat gestart en heb daar ook top 50 gehaald zonder 1 eurocent te betalen. top 100 halen is ALTIJD mogelijk... alleen duurt het soms een beetje langer :)

Wat wél heel moeilijk blijkt is een handleiding schrijven van hoe je daar kan geraken :confused:

Ben het hier aardig mee eens.
Het is lastiger zonder diamant gebruik omhoog te komen.
Speel woensdag as 2 weken en stond iets van 5000+ op de ranking en nu zit ik bijna in de top 1000 :D
Dus nog ff door voor die top 100.
Ik ben de enige in de top 10 van mijn sector (2de nu) die geen diamanten gebruikt, dus het is wel mogelijk er gaat alleen wat tijd in zitten.
 

DeletedUser

Guest
Dan denk ik dat jij redelijk snel nadat het spel van start gegaan is, bent begonnen. Als ik dat tenminste vergelijk met de globale ranking die ik had toen de ranking er kwam. Ik denk ook zeker dat er meer mensen zijn die zonder diamanten gekocht te hebben de top 100 kunnen bereiken, ALS ZE ZIJN GESTART VLAK NADAT HET SPEL UITKWAM.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik denk dat voor mensen die NU beginnen denk ik dat het haast onmogelijk is dat nog voor elkaar te krijgen zonder diamanten te kopen.
klopt eigenlijk niet want de spelers dat nu beginnen kunnen altijd handelen want de andere speler zijn al veel verder
 
Bovenaan