toon daadwerkelijke bonus bij GG

DeletedUser9469

Guest
De FPs, meds en BDs die je krijgt dmv ARC zijn hoger
stel dat je 30 % bonus hebt, dan wordt dit in geen overzicht gemeld
behalve de popup van het moment van levellen
het zou goed zijn de daadwerkelijke toegekende bonus te presenteren
of andere de spelers een logboek funktie te geven
waarin je ziet wanneer welke bonus is toegekend en wat deze was
 

DeletedUser10212

Guest
De FPs, meds en BDs die je krijgt dmv ARC zijn hoger
stel dat je 30 % bonus hebt, dan wordt dit in geen overzicht gemeld
behalve de popup van het moment van levellen
het zou goed zijn de daadwerkelijke toegekende bonus te presenteren
of andere de spelers een logboek funktie te geven
waarin je ziet wanneer welke bonus is toegekend en wat deze was

Mee eens, viel me ook al op. Voor mijn part wordt het tussen haakjes achter de bonus gezet in de GG. Dan heb je nog enigzins overzicht wat je gaat krijgen.
 

Wildstorter

Actief lid
Of je rekent het gewoon even snel uit?
Je Arc staat wel een aantal dagen op hetzelfde level, als dat 22% is dan doe je het aantal FP/meds x 1.22 en je hebt je antwoord...
 

DeletedUser10212

Guest
Of je rekent het gewoon even snel uit?
Je Arc staat wel een aantal dagen op hetzelfde level, als dat 22% is dan doe je het aantal FP/meds x 1.22 en je hebt je antwoord...

Ja je eigen Arc blijft idd wel even op hetzelfde level, nadeel is alleen dat de arc waar je kijkt dat niet doet ;) En in al die 30 andere arcs waar je kijkt... Dan blijf je rekenen, ik neem aan dat je dat zelf ook wel wat kunnen verzinnen.
 

DeletedUser6877

Guest
Dat schermpje zou inderdaad in de geschiedenis moeten komen, zodat je het nog eens na kunt zien :)
 

DeletedUser10486

Guest
Het zou te veel van de server vragen om elke keer een GG geopend wordt te gaan kijken welke bonus de bijdragers hebben in het lopende level. Voor een voltooid level moet dat maar 1x gebeuren, en zou dat dus doenbaar moeten zijn. Maar ik denk niet dat er voor oudere levels nog valt te achterhalen welke bonus de bijdragers hadden op dat tijdstip.
 

DeletedUser10486

Guest
Hoe weet je dit?

Dat is net zo iets als de Helpen knop. De knop grijs maken als er niets kan gemotiveerd worden, dat ging ook niet, want dan zouden ze telkens in de stad van de andere spelers moeten gaan kijken.
 

DeletedUser4100

Guest
Kan wel eens handig en overzichtelijk zijn. Zal zeker helpen als
je geen tijd hebt om het even na te rekenen.
 
Bovenaan