Toestand op de IJzertijdkaart

DeletedUser6026

Guest
Ik volg al een paar weken de ontwikkelingen op de IJzertijdkaart van Averhal.......

Daar is een gilde bezig met een poging alles en iedereen van de kaart te vegen zonder zelf de sectoren te behouden.

Dat levert me twee vragen op....

Vraag 1
Als ze dat lukt. Heeft support dan al bedacht hoe deze kaart dan weer toegankelijk gemaakt kan worden ?

Vraag 2
De spelers van die gilde zitten in het tijdperk " morgen" en wat punten betreft vele malen miljonair.
Is het misschien niet eerlijker om te zorgen dat spelers in de GvG maar 1 of 2 tijdperken lager mogen spelen dan waar ze in zitten? Want dit is erg scheef.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6185

Guest
1: gewoon opnieuw landen
2: hoezo scheef? je vecht beide met dezelfde legers
 

DeletedUser6027

Guest
Misschien iets met aanvalsbonus van 100%+? Meer ruimte voor militaire gebouwen? Alcatraz lvl 10? Zo maar een paar dingen die me te binnen schieten.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg al een paar weken de ontwikkelingen op de IJzertijdkaart van Averhal.......

Daar is een gilde bezig met een poging alles en iedereen van de kaart te vegen zonder zelf de sectoren te behouden.

Dat levert me twee vragen op....

Vraag 1
Als ze dat lukt. Heeft support dan al bedacht hoe deze kaart dan weer toegankelijk gemaakt kan worden ?

Vraag 2
De spelers van die gilde zitten in het tijdperk " morgen" en wat punten betreft vele malen miljonair.
Is het misschien niet eerlijker om te zorgen dat spelers in de GvG maar 1 of 2 tijdperken lager mogen spelen dan waar ze in zitten? Want dit is erg scheef.

Spelers die telkens pruilen dat plunderen zo vervelend is of sterke vechters: je kan gewoon overgaan naar een ander spel van Innogames : Elvenar . De Nederlandse versie is deze week gelanceerd. Geef het gewoon toe: jij raakt al overstuur als bij mens erger je niet iemand de dobbelsteen oppakt en als ie dan ook nog een pion van jou raakt, ja, dat is voor jou echt niet tof. Dan vind je die ander een persoonlijke ... . Daarom: Ga lekker verder op Elvenar, daar kan niemand je plunderen. Niemand pakt terrein van je en je bent net zo sterk als de buren. Nou, als dat geen feest is voor jou?
 

DeletedUser6185

Guest
Misschien iets met aanvalsbonus van 100%+? Meer ruimte voor militaire gebouwen? Alcatraz lvl 10? Zo maar een paar dingen die me te binnen schieten.

dan zorg je dat je met een paar man meer bent of je haalt ook een speler met een grote stad erbij, ik ben beschikbaar ;) heb al wat ijzer barakken neergezet, kan uitgebreid worden als het leuk is.
 
Bovenaan