Tips om een GG te zoeken bij een speler, bijv het Gaia-standbeeld

Hallo, hoe kan ik een speler vinden die een GG heeft staan als ik dat ook wil hebben voor blauwdrukken te sparen?
Is hier een handigere manier voor dan de globale spelers lijst door te worstelen?
Dat is ongeveer 10 K pagina's... ik heb ook al een oproepje gedaan in de chat en bij vrienden of zij iemand kennen die dit gebouw heeft.
Afijn... hoe kan dit makkelijker?
Dank voor het meedenken.
 

kaluha

Lid
Ik speel op wereld D, E en F en ben ook op zoek naar het Gaia-standbeeld. Bij de genoemde website lijkt geen enkele speler dit te hebben in die werelden. Hoe kan ik dan aan blauwdrukken komen?
 

Atokirina

Actief lid
Maar hoe gaat dit lukken op wereld F? Daar is nog niemand die blauwdrukken heeft volgens mij..

Elk groots gebouw heeft negen blauwdrukken nodig die je moet verzamelen om het gebouw te bouwen. Dat kan op de volgende manieren:
  • Motiveer of knap je buren / gildeleden op.
  • Plunder je buren, hoewel de kans om iets te vinden iets kleiner is dan bij het motiveren/opknappen.
  • Help andere spelers bij het bouwen van hun grootse gebouwen.
  • Diamanten, als je eenmaal minstens één blauwdruk van dat gebouw op een van de andere manieren hebt gevonden.
  • Speciale evenementen kunnen blauwdrukken als prijzen bevatten.
  • Neem deel aan gilde expedities en vind blauwdrukken in schatkisten.
Bij opknappen / motiveren / plunderen bepaalt het tijdperk van het betreffende gebouw welke blauwdruk je zou kunnen vinden. Voorbeeld: als je een Pottenbakkerij, een gebouw uit de bronstijd, motiveert, kun je alleen blauwdrukken vinden voor het Standbeeld van Zeus of de Toren van Babel - grootse gebouwen uit de bronstijd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan