Tijdsduur Schattenzoektocht

DeletedUser3131

Guest
De Schattenzoektocht loopt nou 5 minuten, 15 minuten, 1 uur, 4 uur, 4 uur en 8 uur.

Ik stel voor om dit te veranderen in 5 minuten, 15 minuten, 1 uur, 4 uur, 8 uur, 1 dag en 2 dagen.

Dit loopt dan parallel met tijdsduur productiegebouwen. En als er een extra ronde van 2 dagen erbij komt is dit parallel met de goederengebouwen


crazy dutch
 

DeletedUser10486

Guest
Als de beloningen van 1 en 2 dagen in verhouding zijn, dan wordt het te gemakkelijk. Die 2 laatste kan je bijna niet mislopen.
 

DeletedUser3131

Guest
ik heb niet nagedacht over de beloningen. dit laat ik over aan de makers
 

DeletedUser7153

Guest
dan kom je met een half idee als je wilt dat er meer opties komen had ik graag gezien dat het even verder word uitgewerkt zo niet zeg ik al nee want weet niet wat de beloningen zullen worden.
 

DeletedUser3131

Guest
het 2de 4 uur beloning is nou de 8 uur beloning
de 8 uur beloning word het 1 dag beloning uitgebreid met blauwdruk
grootmedaillepakket, groot goederenpakket, groot voorradenpakket, groot muntenpakket, groot forgepuntenpakket, 2x eenheden, klein diamanten pakket voor 2 dagen
 

DeletedUser10486

Guest
De schattenzoektocht wordt zo gespreid over 4 dagen, dus deze moet dan minstens 4x zo veel geven als nu. Anders gaan we er op achteruit.
Als jij de schattenzoektocht niet elke dag kan doen, dat is jouw probleem.
 
De schattenzoektocht is juist bedoeld om in 1 dag uit te kunnen spelen. Er zijn nu al talloze mensen die er nauwelijks aan toekomen oa doordat het nog steeds niet op de app gespeeld kan worden. Door de zoektocht verder uit te breiden, wordt deze groep nog verder benadeeld.
 
Bovenaan