Tijdperk in legerbeheer vastzetten

DeletedUser

Guest
Je hebt nu in legerbeheer de mogelijkheid om te kiezen voor alle eenheden, afhankelijke eenheden of onafhankelijke eenheden. De keuze die je maakt ligt vast tot je het weer veranderd. Ook kan je het tijdperk van de eenheden instellen. Dat moet je echter voor ieder gevecht opnieuw doen. Het zou een stuk makkelijker zijn als hier je keuze ook vaststaat tot je hem veranderd.
 

DeletedUser

Guest
Ook eens :)
Een aparte bijzondere eenheden of schurken tab lijkt me ook wel wat.
 

DeletedUser10486

Guest
Een aparte tab voor de kampioenen mag ook wel. Als je veel tanks hebt, moet je op de app behoorlijk ver scrollen om aan de kampioenen te raken.
 

DeletedUser10536

Guest
Ik ben het hiermee oneens, omdat dan de mogelijkheid bestaat dat ik vergeet dat ik bepaalde eenheden heb. Helemaal als je door een gevecht net eenheden gekregen heb, zie je ze dan niet in je lijstje staan.
Hoevaak is het ook dat je precies dezelfde eenheden voor verschillende gevechten nodig hebt en ze nog allemaal intact zijn ook? Ik vind het al irritant dat ze er in blijven staan bij de aanvallers, als je eenmaal aangevallen hebt.
 

DeletedUser10486

Guest
Hoe vaak? in de GVG doe ik meestal 80 gevechten achter elkaar met het zelfde, bv een kampioen en 7 schurken.
Dan is het wel handig dat ik niet te lang moet zoeken om beschadigde eenheden te vervangen. Reken op gemiddeld 10 clicks per gevecht, op een half uurtje dus 800 clicks om een volle sector binnen te halen. Dat mag wel iets minder.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het hiermee oneens, omdat dan de mogelijkheid bestaat dat ik vergeet dat ik bepaalde eenheden heb. Helemaal als je door een gevecht net eenheden gekregen heb, zie je ze dan niet in je lijstje staan.
Hoevaak is het ook dat je precies dezelfde eenheden voor verschillende gevechten nodig hebt en ze nog allemaal intact zijn ook? Ik vind het al irritant dat ze er in blijven staan bij de aanvallers, als je eenmaal aangevallen hebt.

Volgens mij snap jij het niet helemaal. De instelling is de instelling die je het laatst gekozen hebt. Jij kan hem dus op alle tijdperken laten staan. :rolleyes:
 
Bovenaan