Geen Bug Tijd/timer tot nieuw bezoek of aanval

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Messiah
Browser & versie: Firefox 12.0 en I.E. 9.0 (x64 en x86)
Adobe Flash Player versie:11.2 R202
Besturingssysteem: Windows 7 x64 + sp1

Urgentie: geen
Beschrijving: De tijd(timer) tot het moment dat je opnieuw kan aanvallen of bezoeken klopt niet. Wanneer ik het spel opnieuw open(ververs) dan duurt het ineens weer een stuk langer. De eerste keer dacht ik dat ik me vergist had ik weet ook niet precies wat het verschil was. De tweede keer viel het duidelijk op. Ik moest nog 2 uur wachten, na verversing was het ineens nog 4 uur. De derde keer kon ik al aanvallen, maar na verversing moet ik ineens weer 22 minuten wachten.

Volgens mij is de totale wacht tijd wel correct, alleen komt de weergave van de timer niet overeen met de werkelijkheid.
Het spel staat meestal op de achtergrond aan. Andere timers zoals die van de producties lopen wel gewoon door en hebben geen verschillen.
Frequentie: tot nu toe 3 keer opgemerkt in ongeveer 24 uur.
Schermafbeeldingen: NVT
 

DeletedUser

Guest
Vandaag is het nogmaals gebeurt. Rond 8.15 uur vanochtend direct na het opstarten van het spel duurde het nog 3 uur tot de eerst volgende aanval mogelijk was, om 9.25 uur is het weer 4 uur geworden.
Ik heb het spel of de browser tussendoor niet opnieuw geladen. Aangezien mijn vorige aanval rond 2 uur is geweest, klopt de timer van 8.15 uur niet.
 

DeletedUser

Guest
Hallo,
Na het verschillende keren geprobeert te hebben deed hij dit bij mij ook.
eerste keer inloggen:
#1 4 uur
#2 5 uur
#3 24 uur
#4 ben ik

2e keer inloggen
#1 5 uur
#2 7 uur
#3 ik
#4 24 uur

Bij de 3e keer gaf hij weer aan wat hij ook bij de eerste deed.
ik ga het in de loop van de dag nog een keer doen;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is een probleem dat aan de browser ligt, niet aan het spel zelf ... Het is dan ook moeilijker voor onze ontwikkelaars om dit op te lossen. Niettemin zal er toch getracht worden om een oplossing te vinden. Helaas kunnen we dit wel niet garanderen.

Tenslotte nog even melden:
Het spel spelen in meerdere tabs kan dit probleem verergeren. Tracht dus steeds te spelen met maar 1 tab van het spel open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser163

Guest
ik werk met google chrome of gewoon IE, in beide browsers heb ik hetzelfde probleem.
 

DeletedUser

Guest
Het betreft dus in 3 verschillende browsers. Google chrome, IE 9.0 en firefox 12.
Daarbij komt dat het niet alleen de tijd is tot een nieuwe aanval, het zijn ook de andere timers in het spel die regelmatig verspringen hebben. Ik heb dit probleem nog nooit bij een ander browserspel meegemaakt. Het enige verschil met dit spel en andere spelen is de versie van de flash player die vereist is. Maar andere spellen geven ook met deze flash player geen enkel probleem. Indien dit probleem door tenminste 3 browsers wordt veroorzaakt dan lijkt het meer een probleem van het spel, niet de browsers.

Het spelen in 1 tabblad, een apart venster, een andere browser dan waarin gewerkt word of direct na het opstarten het spel in 1 venster openen en dan 1 uur van de pc afblijven heeft geen enkel effect. De tijd blijft aangepast worden bij een refresh. De variatie is tot op heden tussen 3 minuten en 8 uur, zonder enig verband met de tijd die het spel geopend is.
 
Bovenaan