Tekstvak binnen GG

DeletedUser11345

Guest
Dikwijls is er gezeur over wie mag storten in een GG, over hoeveel er gestort moet worden (bv plek 1 aan 1.85, plek 2 aan 1.8), over bestaande deals of het al dan niet levellen van een GG...
Vaak zie je zo'n info verschijnen in de profieltekst van iemand, maar wie leest die dingen nog nu je GG's rechtstreeks kunt linken in een gesprek?

Mijn voorstel is dan ook een eenvoudige oplossing: voorzie een klein tekstveldje in ieder GG!
Dan kan iedereen daar z'n regels of godweetwat in kwijt en is iedere bezoeker van je GG op de hoogte...
Natuurlijk is er nog geen garantie dat iedereen je regels volgt, maar dan weten ze tenminste al dat ze gezeik krijgen als ze ongevraagd plek 1 pakken aan 70% ;)
 

DeletedUser10486

Guest
Goed idee.
Maar ik pak plek 1 toch, en aan 60%, gezeik of niet. 70% is veel te veel. Dat is helpen, niet kapen.
 

Wildstorter

Actief lid
Als ze mijn profieltekst lezen weten ze ook genoeg :) ze gaan er vanuit dat ik die van hem/haar ook lees dus het is eigenlijk geen moeite.

En die plek pak ik toch wel als ik het zie, doe er zelf ook niet moeilijk over als iemand dan een plek bij mij pakt.
 

DeletedUser11345

Guest
Goed idee.
Maar ik pak plek 1 toch, en aan 60%, gezeik of niet. 70% is veel te veel. Dat is helpen, niet kapen.
Klopt, maar binnen je eigen gilde neemt niemand je dat in dank af... Toch niet als je 't frequent zo doet ;)

Als ze mijn profieltekst lezen weten ze ook genoeg :) ze gaan er vanuit dat ik die van hem/haar ook lees dus het is eigenlijk geen moeite.
En die plek pak ik toch wel als ik het zie, doe er zelf ook niet moeilijk over als iemand dan een plek bij mij pakt.
Dat is 't net, niemand leest die tekst nog! :p
Zelf doe ik er ook niet moeilijk over, alle hulp is welkom in m'n GG's... Helaas kwam ik de afgelopen maand meermaals wat vervelende situaties tegen omdat ik dus niet alle info had toen ik er goedbedoeld m'n fp in dropte met 1,48. Vandaar dus deze eenvoudige oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Binnen je eigen gilde volg je de heersende gilde etiquette ik neem aan dat die aan een lid bekend zijn.
Voor de rest pakken wat je pakken kan lijkt me: lekker belangrijk wat mensen in hun profiel kalken.
Bij vrienden vind ik dat nog wat anders daar let ik zeker wel op hun wensen voor zover ik me met hun GG’s bemoei.
 

DeletedUser10486

Guest
Kleinere spelers zijn blij met wat ze krijgen. Die beginnen niet te zeiken omdat het niet 1.8 is. En dit is een spel. Als je in een spel je begint boos te maken op andere spelers, waarmee ben je dan bezig? Wat maakt het uit dat het 1 dag langer duurt om je GG te levelen?
En waarom wil iedereen bij een grote gilde zitten? In een kleinere (maar wel goed gevulde) gilde kan je dagelijks honderden FP's winst maken als er slechts een paar spelers zijn met een Arc...
 

DeletedUser

Guest
En waarom wil iedereen bij een grote gilde zitten? In een kleinere (maar wel goed gevulde) gilde kan je dagelijks honderden FP's winst maken als er slechts een paar spelers zijn met een Arc...


Omdat het er zo lekker rustig is.

Behalve dat je een voorraad nodig hebt zijn fp maar saaie *bling bling* dingetjes.
In grote gilden worden die je toch wel toegespeeld als je lekker meedoet.
De goedjes voor een GG kosten je dan ook niets in plaats van de 750 fp die jij vraagt hoe vind je die?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11345

Guest
Binnen je eigen gilde volg je de heersende gilde etiquette ik neem aan dat die aan een lid bekend zijn.
Voor de rest pakken wat je pakken kan lijkt me: lekker belangrijk wat mensen in hun profiel kalken.
Bij vrienden vind ik dat nog wat anders daar let ik zeker wel op hun wensen voor zover ik me met hun GG’s bemoei.
Klinkt leuk, maar mijn gilde heeft geen regels omtrent het vullen van GG's ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad zinloos en als dit plan, wat ik verder niet denk, zou worden ingevoerd dan gaarne met “opt out” ik moet er niet aan denken iedereen’s gebral tijdens het storten terug te zien.
 
Bovenaan