Tegenstand in GE

mcsp

Actief lid
Een aantal van mijn gildeleden is er van overtuigd dat de tegenstand in GE verhoogt naarmate hun aanvalsGG's een hoger level bereiken, en niet enkel op basis van het tijdperk waarin ze zich bevinden.

Door de ziekte en het overlijden van mijn vader, heb ik het forum de voorbije maanden niet kunnen volgen. Ik ben quasi zeker dat het zo niet was wanneer GE gestart is, en ook niet na de aanpassingen. Een zoekactiviteit toont me geen wijzigingen op dat vlak.

Kan iemand dit formeel bevestigen of ontkennen?
Is er ergens een overzicht van de tegenstand per tijdperk?
Voor arctische en oceanische toekomst: verhoogt de tegenstand ook per deel dat opgeleverd wordt?

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Tegenstand veranderd alleen als je een tijdperk omhoog gaat, je GG's hebben er niets mee te maken. Voor arctisch en oceanisch verandert het volgens mij ook niet als er een nieuw deel komt, maar ik heb daar ook eerlijk gezegd niet zo op gelet. Dat spelers het idee hebben dat de tegenstand per deel veranderen is wel logisch. Je krijgt te maken met nieuwe eenheden en daardoor veranderd dat wat je gewend bent.
 

mcsp

Actief lid
Dank je, Sl8yer! ... Weet jij of er ergens een overzicht is?
Misschien weet @Leones of de tegenstand in arctisch en oceanisch verhoogt per deel ... iemand is er van overtuigd dat hij recent 5% hogere tegenstand heeft, en dat zou een verklaring kunnen zijn ...
 

DeletedUser

Guest
Is die persoon niet gewoon een gevecht verder gekomen dan de keer daarvoor?

Misschien dat er iemand een overzicht heeft bijgehouden, maar ik zou niet weten wie.
 

mcsp

Actief lid
Hij speelt altijd level 4 uit ... :)
Maar is een goeie opmerking ... misschien vergelijkt hij appelen met peren: is idd belangrijk om op hetzelfde "punt" te meten/vergelijken ...
 
Bovenaan