tegen spraak indienen(gewoon klein vraagje)

DeletedUser2296

Guest
als je iets stouts hebt gedaan hoe kom je dan te weten dat je een blokering of die strafpunten krijgt?
 

DeletedUser

Guest
Als je iets stouts hebt gedaan, zal je een bericht ontvangen met daarin wat je hebt gedaan, welke regel je hebt overtreden en hoeveel strafpunten je hebt ontvangen.
Echter zijn wij van mening dat jij ook jouw versie van de feiten mag geven en stel dat jij vindt dat de waarschuwing/berisping/blokkering onterecht is, dan kan je in het tegenspraakforum een topic aanmaken. Hier kan je dan duidelijk uitleggen waarom de gegeven waarschuwing/berisping/blokkering onterecht is. Als je geblokkeerd zou worden, dan zal enkel het tegenspraakforum voor jou zichtbaar zijn :)
 

Seconddream

Actief lid
Ook hier heb ik een aanvulling schuine streep tip, indien je door een blokkering niet meer op je spel kan inloggen ( meestal fiets je via je spel naar dit forum ) dan is het goed om te weten dat je dit forum ook via google kan vinden.
Typ gewoon "forge of empires forum" en je kan daar inloggen zoals je gewent bent.
;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan inderdaad nog op het forum komen, maar wanneer je in-game geblokkeerd bent is de support de plek om je tegenspraak in te dienen, en niet hier op het forum.
De support contacteren doe je hier.
 

DeletedUser

Guest
nou probeer ik me een voorstelling te maken van wat je in dit spel voor stoute dingen kan doen maar er komt niks bovendrijven :) (buiten goederen pushen met een 2e account maar dat voordeel is erg verwaarloosbaar gelet op de voortgaande tijdslijnen in het spel)... :)
 

Seconddream

Actief lid
Nou ik zal niemand op ideeen brengen daarom hou ik het erop dat er een handvat moet zijn voor het geval dat....
 

DeletedUser

Guest
overigens wil ik een aantal spelers aangeven voor onbehoorlijk taalgebruik....

Kaiserin Konstanza
Freifrau Hagazussa

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan