Te sterke tegenstander als buurman

DeletedUser4162

Guest
Hai mensen,

Ben het niet "helemaal" eens met de laatste 2 reacties, want sommige GG complimenteert juist je vooruitgang. Denk hierbij aan muntjes, extra voorraad, extra forge die ik en meeste oudgedienden niet hadden in A & B (Voor de GG's). Het was anders spelen...

Diegene die in C spelen hebben alle spel extra's meegekregen, dus kan je je spel zo inrichten dat beide tegelijk goed te doen is, zeker als je buren / gilde leden hebben die vrolijk meewerken.

Heb je deels gelijk in maar wat heb je aan die bonussen van de GGs als je achter loopt met de tech tree op je buren?
Dagelijks motiveren van gilde leden/vrienden (en buren voor de mensen die niet aanvallen) zal je al heel ver op weg helpen met de blauw drukken verzamelen.

Als je xxx FP investeert kom je op een achterstand die je met de GG bonus ook niet snel inhaalt.
 

DeletedUser5549

Guest
Ben dus niet de enige. Laat die grote spelers lekker elkaar afmaken! Ben dit spel nu spuugzat!
 

DeletedUser5503

Guest
FoE slaat de bal mis

Met de indeling van de nieuwe burenlijst slaat FoE de bal compleet mis. Zit zelf koud 1 dag in IT op A, B en C. Leuk als ontspanning om in de PvP toernooien mee te doen en proberen je buren de loef af te steken. Heb op B 120.000 punten, speel sinds half januari en nu sta ik ineens nr 63 van de 70....nice work FoE. Geen enkele kans meer op maar één medaille.
En dan zegt er iemand "een mailtje sturen en lekker onderdanig vragen of ik hem FP kan doneren zodat hij/zij me niet aanvalt" SUKKEL!

Met dit systeem worden de grote jongens alleen maar groter en de kleintjes dienen als aas.
Bedankt FoE voor dit geweldige spelinzicht. De lol is er af! en binnen no-time zullen er legio spelers ophouden, waaronder ikzelf.

Kan me alleen maar voorstellen dat dit ook de bedoeling is van de makers, anders doe je zo iets doms niet.
 

DeletedUser5451

Guest
Ik ben het helemaal met Dutchie1964 eens.
FoE zegt dat ze spelers in een buurt doen die ongeveer tegelijkertijd begonnen zijn.
Ikzelf ben 2 maanden geleden begonnen, en heb nu zo'n 26500 punten. Ik motiveer iedereen die ik maar kan, ook veel mensen uit mijn buurt. Dat is zo'n 150 per dag. Doe PvP gevechten, gebruik wat diamantjes, dus doe mijn uiterste best.
Tot gisteren stond ik nummer 2 in mijn buurt. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Nu op de 26ste plaats geloof ik, en mijn sterkste tegenstander heeft 198500 punten ongeveer, koloniale tijdperk. Dat zou ie ook in ongeveer 2 maanden gedaan moeten hebben?????? Dan heeft ie de wonderbaarlijke forgepuntenvermenigvuldiger gebruikt. Geen idee waar je die kan halen... De spelleiding waarschijnlijk ook niet.
 

DeletedUser4420

Guest
zoals Stefan al zegt, je bent op dezelfde dag ( of een aantal dagen later) begonnen.
Dat hij dan zo'n voorsprong heeft heb je (helaas) aan jezelf te danken.
Hier kan ik je verder niet mee helpen.

Ik kan toch echt niet geloven dat een speler met ruim 300.000 punten en in PT, rond dezelfde tijd is begonnen als ik. Maar zelfs als dat toch zo zou zijn, klopt de indeling gewoon niet met de doelstelling: gelijkwaardige spelers bij elkaar brengen. In mijn buurt varieert het van HME tot PT spelers! Dat kun je bepaald niet gelijkwaardig noemen...
 

DeletedUser5193

Guest
indeling is gemaakt op je tech tree niet op je puntne
 

DeletedUser4162

Guest
Als je eenmaal einde van je tech tree zit heb je evenveel kans op medailles als je buren, ook al hebben ze 1 miljoen meer punten. Jullie beschikken allebei over de zelfde gebouwen en dergelijke.
 

DeletedUser4527

Guest
Als je eenmaal einde van je tech tree zit heb je evenveel kans op medailles als je buren, ook al hebben ze 1 miljoen meer punten. Jullie beschikken allebei over de zelfde gebouwen en dergelijke.

maar de voorraden en muntjes ,en als je slim bent fppakketten verzamelen, en zo gauw een nieuwe tijdperk gelijk heel ver komen in de nieuwe technologien....
 

DeletedUser

Guest
maar de voorraden en muntjes ,en als je slim bent fppakketten verzamelen, en zo gauw een nieuwe tijdperk gelijk heel ver komen in de nieuwe technologien....

klopt maar je gaat ook sneller vervelen.
Ik heb mijn verzamelde 1300 fp's geinvesteerd in me GG's.

Bovendien is het nu moeilijker om fp's te verzamelen omdat er hogere lvl's zijn.
In het begin zag je honderden lvl 1/2/3 lvl's nu is het zoeken naar goedkope deals ;)
 

DeletedUser4527

Guest
klopt maar je gaat ook sneller vervelen.
Ik heb mijn verzamelde 1300 fp's geinvesteerd in me GG's.

Bovendien is het nu moeilijker om fp's te verzamelen omdat er hogere lvl's zijn.
In het begin zag je honderden lvl 1/2/3 lvl's nu is het zoeken naar goedkope deals ;)

voeg mij dan maar toe als vriend , die van mij mogen best een paar levels omhoog :D
 

DeletedUser3948

Guest
IK lees bovenstaande meningen en uit alles blijkt dat er frustratie zit over de aanvallen en/of plunderingen. Die kun en moet je niet willen voorkomen lijkt me. Hoort bij het spel. Het is aan de grote spelers of ze het besef hebben dat er in een buurt ook sociale verplichtingen op iemand kunnen rusten. En ja, a-socialen hou je overal dus ook hier. Is niet zo erg. Maar wat als een buurt echt last heeft (hoe dit te definieren?) en samen tegen een onrechtvaardige speler in opstand kan komen? Wat als, tegen -hoge- kosten natuurlijk, een gezamenlijke actie tegen een speler van een bepaald niveau gestart kan worden. Is maar een idee. Het gebeurde vroeger natuurlijk ook dat boeren in opstand kwamen tegen grootgrondbezitters en horigen tegen kasteelkheren. Dus historisch gezien is het ook nog eens een juiste afspiegeling van de samenlevingen. Spelmakers: iets voor een volgende update?

Je kunt zo'n grote speler die plundert het beste pakken door massaal over te gaan op geen verdediging. Meestal hebben die spelers redelijk voorspelbare tijden voor hun aanvallen omdat ze maximaal pts willen pakken.
 
en als je al die tijd aanvallend hebt gespeeld ( ook bijv in de keuze van je GG ), moet je alles dan ineens gaan omgooien ??

ik vind de verandering geen verbetering, maar een belediging
 

DeletedUser

Guest
Ik ben pas een novice in dit spel. Maar ik ben het nu al met je eens. Ik word ook ineens overspoeld door "buren" die ver boven mijn standaard staan, en zie lijdelijk toe hoe ze me gewoon ineens afslachten en plunderen. Dat maakt het spel niet eerlijk meer. Ik moet zeggen dat -als het zo doorgaat- ik er mee kap.
 
Bovenaan