Te Koop, Tegen ieder aannemelijk bod..

Titan account.

Zit 5 jaar bloed zweet en tranen in verwerkt. Altijd met enorm veel plezier gespeeld.. maar het plezier is mij wel vergaan.

Gevraagd.. gesmeekt... gebeden zelfs geld geboden aan Leones. (nee joh gekkie..) om weer terug te mogen naar Jupiter..maar dat is allemaal van de hand gewezen.

Nu zit ik hier. Doelloos naar mijn scherm te turen.. En te bedenken wat ik met mijn overgebleven tijd allemaal zou kunnen doen in Real. Scheelt mij in elk geval wel de verleiding moeten weerstaan om Dia's te kopen..zo heeft iedere nadeel ook weer een voordeel.

En Nee...natuurlijk is Umaatje niet te koop..en ja ik weet dat dat verboden is...Uma is sowieso onbetaalbaar.

Maar je kijkt ruim een jaar uit naar een nieuw Tp...en wat blijkt...je krijgt voor je geduld waardeloos spul in je handen geduwd. en ja hoor...mijn bonus is op orde...Maar je mag er toch vanuit gaat..dat als je vóóruit gaat..je eenheden sterker worden...ipv 4 stappen achteruit.

Afijn..ik droog mijn tranen..en ga dapper door..tot ik het echt spuugzat word om van Jupiter spelers races te verliezen op Gs!.

Fijn weekend iedereen!

Uma
 
Laatst bewerkt:

Markus

Actief lid
die 300% verdedigingsdrankjes voor aanvalsleger zijn er niet voor niets. oh en ze zijn stapelbaar ook! nu nog zorgen dat je ze in ruime mate kan produceren ;)
 
die 300% verdedigingsdrankjes voor aanvalsleger zijn er niet voor niets. oh en ze zijn stapelbaar ook! nu nog zorgen dat je ze in ruime mate kan produceren ;)
Leuk dat knipoogje erachter... alsof je zojuist het ei van Columbus hebt ontdekt.

Die flesjes komen mondjesmaat binnen..en zijn 30 minuten bruikbaar. Dus eh..Markus..veel succes ermee. :)
 
Ik begrijp het punt. Iedere keer als ik een tijdperk hoger kwam, waren de Gildespelen in eerste instantie bijna ondoenlijk. Handelen in plaats van vechten is dat nog praktisch, maar dan moet je (zoals ik) het hele Mastermindconcept daarvan wel leuk vinden en doorhebben. 300% krijg ik ook niet veel, maar om eens een uitputtingsslag hoger te komen is het best praktisch, dat lukt vaak wel in een half uur. Maar goed, als je Titan helemaal hebt uitontwikkeld, zal je dit probleem ook weer minder hebben lijkt me?
 
Bovenaan