Taveerne

DeletedUser10688

Guest
Hallo,

Ik heb door oogproblemen een slecht zicht op het schildje van de taveerne kan geen 2 of 9 onderscheiden dus dat geeft extra veel klikjes om te zien of er nu 2 of 9 inzitten, ook bij een ander getal is het moeilijk te zien.
Nu is mijn voorstel: kan er een levensbalkje onder komen zodat je aan dat balkje kunt zien hoever je taveerne vol zit ?
We hebben meerdere spelers in ons gilde die problemen hebben (staar - kleurenblindheid) dus dit is niet enkel voor mezelf maar zou het wel erg waarderen als dit niet teveel aanpassingen vergt om het i.i.g. eens te testen :)
bvd, Willem de 2e
 

DeletedUser10486

Guest
Als je inzoomt staat dat er in koeien van letters. Als je dat dan nog niet kan lezen heb je wel een serieus oogprobleem.
taveerne.JPG
 

DeletedUser10688

Guest
Jammer dat je je niet kunt verplaatsen in mensen met visuele handicaps.
Wees blij dat jij wel alles kunt zien !
 

DeletedUser10111

Guest
Lijkt me een goed idee om het probleem te verhelpen, ben alleen bang dat dit niet snel verbeterd wordt; Inno games is niet echt snel met het oppikken van idee-en.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik heb zelf een bril, en moet ook twee keer kijken voor ik het zie. Witte cijfers op een zwarte achtergrond werkt misschien beter
 

bonke35

Actief lid
je kan ook je scherm wat groter zetten met ctrl scrollen
scrollen tot zover je het kan lezen en dan eraan wennen :)
 

Heatsink

Nieuw lid
Helemaal geen gek idee. Als je op een GG gaat staan met je muis, kun je het niveau en aantal FP's zien. Dat zou bij de taveerne ook moeten kunnen lijkt me.
 
Bovenaan