Bevestigd Taveerne bezoek hapert

Seconddream

Actief lid
Als ik vanuit mijn stad het icoon aanklik dan wordt mijn taveerne bezoek bevestigd middels een klein klokje, zo kan ik snel de rij langs gaan.
Soms echter werkt het toch niet soepel, ik merk dit sinds kort op.
Het is wellicht wat lastig uitleggen daarom heb ik een opname gemaakt die perfect laat zien wat ik bedoel, het probleem doet zich aan het begin en aan het eind voor, tussendoor werkt het prima.

 

NormaJeane

Actief lid
Dito bij mij: ik zie in de balk dan een open taveerne, maar kan die niet bezoeken.
Wanneer ik vervolgens naar de stad van de betreffende speler ga, blijkt de taveerne vol te zijn. Bij terugkeer na mijn eigen stad, is de taveerne status een klokje. Bezoek ik de stad van de betreffende speler niet: dan blijft het taveernesymbool open staan.
Wisselen tussen vrienden/gilde/buren weergave in de balk heeft geen effect.
Als ik me het goed herinner is dit gestart na de laatste spel-update.

P.S. Zie net dat dit half juni al is gerapporteerd op beta ;-) - maar heb geen idee welke spelversie ze daar toen hadden.
 
Laatst bewerkt:

MariMaria

Actief lid
Ik heb hetzelfde probleem sinds een week ongeveer. Ik weet niet wanneer de vorige update was maar het kan goed zijn dat dat daarna is begonnen.
 

Biervent

Actief lid
Helaas heb ik nu ook last van dit geval. De eerste keer dacht ik nog dat ik het zelf even niet goed deed, maar nu is het bij mij ook zo.
 

MariMaria

Actief lid
Het begint nu wel heel irritant te worden. Je denkt inderdaad dat je er zelf naast klikt. Het is steeds een andere speler waar het gebeurt.
 
Nog steeds een probleem; daarnet bij 4 spelers waarbij het icoontje taverne aangaf dat ze bezocht kon worden, naar de desbetreffende spelersstad gegaan, maar daar gaf de taverne aan dat er geen plaatsen beschikbaar waren. En op dat moment verandert het icoontje naar "vol".
 
Bovenaan