Tabbladen specificeren

DeletedUser10278

Guest
Voor spelers die nu op meerdere werelden spelen, is het lastig om in een oogwenk te zien welke werelden je open hebt staan, derhalve vond ik het een prima suggestie om in plaats van het huidige 'Forge of Empires' een afzonderlijke naam per spelwereld te maken.


Zo is het momenteel:
35f5e43b6fe54033a6fbb1bcc2adcc23.png


Dit is m'n idee:
cdff587b63a0448c8d4480be0fc92620.png


Zeer professioneel in elkaar gezet met MS Paint, maar duidelijker dan dit kan ik het niet maken!
 

DeletedUser

Guest
Je zet ze open in de volgorde A, B, C, D en dan is het lastig te zien welke werelden je hebt open staan? :rolleyes:
 

DeletedUser10278

Guest
Ja inderdaad, want niet elke computer heeft de mogelijkheid om 4 tabbladen naast elkaar te draaien. Dit was enkel om mijn punt zo duidelijk mogelijk te laten overkomen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3120

Guest
Hoewel ik maar op 1 wereld speel en dit probleem dus niet heb, vind ik het wel een sympathiek idee.
 

DeletedUser10544

Guest
Goed idee, en heel simpel te implementeren voor het design team.
 

DeletedUser10617

Guest
Je kan toch maar op 1 wereld tegelijk spelen met je account? Hiermee bedoel ik dus actief. Ik dacht dat je telkens moest afmelden van de ene wereld als je in een andere wilt
 

DeletedUser

Guest
Je kan toch maar op 1 wereld tegelijk spelen met je account? Hiermee bedoel ik dus actief. Ik dacht dat je telkens moest afmelden van de ene wereld als je in een andere wilt
Dit kan op de App in ieder geval niet en dan moet je je inderdaad aan- en afmelden.
Ik blijf hopen dat e.e.a. gelijk getrokken wordt en ook voor app spelers mogelijk wordt gemaakt.
Ik speel nu op 2 werelden op een app en dat is meer in- en uitloggen dan wat anders dus ik ga de nieuwste spelwereld die ik in ben gegaan ook weer afstoten.
Het idee vind ik erg goed maar ik blijf ook pleiten voor eenverbetering van de app in vele opzichten waaronder ook dit voorstel.
Maar ook simpele dingen als een chatfunctie en GvG voor app-gebruikers.
 

DeletedUser10544

Guest
Je kan toch maar op 1 wereld tegelijk spelen met je account? Hiermee bedoel ik dus actief. Ik dacht dat je telkens moest afmelden van de ene wereld als je in een andere wilt

Op de PC kan je alle 4 je spelwerelden tegelijk aan hebben
 

Mr.Quib

Actief lid
Meerdere Flash-sites tegelijk open hebben staan (of dat nou FoE is of iets anders) is vragen om problemen.

On topic: ook voor de mensen die maar 1 tab open hebben staan lijkt het me wel handig dat je meteen kan zien in welke wereld je zit.
 

DeletedUser9703

Guest
Of je vult je stadsnaam aan met de letter van de wereld. Dan hoef je niet op een wijziging van Innogames te wachten.
 

DeletedUser6877

Guest
Of je doet gewoon twee schermen, houdt een scherm op je hoofdwereld, en wisselt de andere af
 
Bovenaan