tabblad schurken in legerbeheer (FOE-21642)

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Ja

    Stemmen: 8 72,7%
  • Nee

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6107

Guest
De aanduiding van onafhankelijke eenheden scheelt al een hoop tijd met het zoeken naar gewone eenheden. Toch blijft het lastig om uit een bulk schurken nog net die paar afhankelijke schurken te vinden.

Op dit moment is voor de mij de snelste methode om tabblad lichte eenheden aan te klikken en dan naar rechts scrollen. Vaak moet ik er dan toch al 2x helemaal door de lijst schurken om ze eruit te filteren (melding onafhankelijke eenheden staat ingesteld). En een tik naar links zit ik weer in de lichte eenheden en moet ik die weer eerst voorbij scrollen. Wat tijd extra tijd kost in GvG of wanneer je toch nog net kans wilt maken om een toren te winnen.

Als de optie om een scheiding te maken tussen afhankelijke eenheden per eenheid vooraan en de onafhankelijke eenheden van dezelfde eenheid erachter (is al eerder gevraagd door een speler) niet mogelijk is...

... dan zou ik graag een aparte tab voor schurken zien in het legerbeheer.
 

DeletedUser

Guest
dan ook een appart tabblad voor kampioenen
of schurken en kampioenen in een
 

DeletedUser

Guest
Ruimte is er, dus waarom zou dit niet moeten komen ? :p
Ik zeg doen !
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment is voor de mij de snelste methode om tabblad lichte eenheden aan te klikken en dan naar rechts scrollen.

Selecteer gewoon bronstijd. Dan hou ke alleen nog schurken over tenzij je nog bronstijd eenheden hebt.
 

DeletedUser1623

Guest
Er moet gewoon een extra filter optie komen, zodat je kan kiezen tussen afhankelijke en onafhankelijke eenheden, net zoals je nu per tijdperk en type eenheid kan selecteren.
 

DeletedUser

Guest
Selecteer gewoon bronstijd. Dan hou ke alleen nog schurken over tenzij je nog bronstijd eenheden hebt.
Dat is dan dus niet de meest ideale oplossing ;)
Er moet gewoon een extra filter optie komen, zodat je kan kiezen tussen afhankelijke en onafhankelijke eenheden, net zoals je nu per tijdperk en type eenheid kan selecteren.
Zeker een goed idee!

Voorbeeld hoe ik het zie:
van rechts naar links, de eerste is de indicator aan/uit, wanneer die aan is, zie je het lintje, wanneer die uit is, zie je deze niet.
De 2e spreekt voor zich, dat zijn dan al je schurken & kampioenen.
295s1uf.jpg
 

DeletedUser1623

Guest
Dat is dan dus niet de meest ideale oplossing ;)

Zeker een goed idee!

Voorbeeld hoe ik het zie:
van rechts naar links, de eerste is de indicator aan/uit, wanneer die aan is, zie je het lintje, wanneer die uit is, zie je deze niet.
De 2e spreekt voor zich, dat zijn dan al je schurken & kampioenen.
295s1uf.jpg

Zo iets ja, lijkt me makkelijk om te realiseren, gezien het net zoals de andere selectie mogelijkheden gewoon een query (zoek/filter opdracht) is, en bij eenheden al staat aangegeven in de database of ze afhankelijk zijn of onafhankelijk.

Het is al een paar keer eerder voorgesteld, snap niet dat het nog niet geimplementeerd is, hoop echt dat het er komt, want als je tig onfhankelijke eenheden hebt is het erg lastig om de afhankelijke eenheden er tussen te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, maar we zoeken naar een idee, wat voor ieder kan helpen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, maar we zoeken naar een idee, wat voor ieder kan helpen ;)

Dit helpt al voor de meesten en totdat dat geweldige idee er is, is dit dus de makkelijkste oplossing. Beetje lullig dan om het niet alvast te delen als hij het nu op een minder makkelijke manier doet,vindt je ook niet? ;)

Ga nu maar weer ontopic.
 

Seconddream

Actief lid
Er moet gewoon een extra filter optie komen, zodat je kan kiezen tussen afhankelijke en onafhankelijke eenheden, net zoals je nu per tijdperk en type eenheid kan selecteren.

Deze lijkt mij ook wel wat eigenlijk maar dan meer als een instelling, dan kan de speler zelf bepalen wat ie getoond wil hebben en het is niet zo ingrijpend :)
 

DeletedUser1623

Guest
Deze lijkt mij ook wel wat eigenlijk maar dan meer als een instelling, dan kan de speler zelf bepalen wat ie getoond wil hebben en het is niet zo ingrijpend :)

hmm, lijkt me onhandig, want dan moet je telkens je instellingen aanpassen als je de ene keer wel onafhankelijke eenheden wil tonen en de andere keer niet.

Bijv: als ik op de kaart vecht gebruik ik alleen afhankelijke eenheden, maar als ik dan plotseling GvG moet gaan doen heb ik al mijn eenheden nodig, waarbij ik eerst mijn afhankelijke eenheden wil gebruiken, en als die op zijn dan ga ik over op de onafhankelijke eenheden. Als ik dan elke keer mijn instellingen moet openen, vinkje aanzetten en FoE opnieuw moet laden, dan ben ik een stuk langer bezig dan als het gewoon een selectie box is in het legerbeheer zoals bij filteren per tijdperk.

Kan het niet zo zijn zoals de eenheden nu getoond worden? namelijk alle eenheden achter elkaar, en dat je dan als je dat zou willen kunt filteren op alleen afhankelijk tonen of alleen onafhankelijk tonen, zoals je nu ook op tijdperk en type kan filteren. En dat je standaard dus alle eenheden ziet staan, ongeacht of ze onafhankelijk zijn of niet.

Dat lijkt mij de beste oplossing en voor spelers ook de makkelijkste.

Zoiets als dit:
eenheden.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Ik heb een poll toegevoegd voor dit idee


Ik vind het persoonlijk een handig idee, want nu moet ik na de tab van lichte eenheden en die helemaal na rechts slepen.
Ik stel dan wel voor dat het misschien handiger is om een tabblad voor andere eenheden zoals de basis 5 , dus in dit tabblad zal dan (schurken,Kampioenen etc etc) komen te staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
K dit idee heeft minimaal 75% behaald dus word goedgekeurd :)
 
Bovenaan