Systematische plunderingen

DeletedUser

Guest
Beste,

Sinds ik nieuwe buren heb (nu toch bijna 2 maanden), gaat mijn spel achteruit. Deels komt dit door eigen fouten, deels door buren die systematisch mijn goederenproductie komen plunderen. Ik heb elke truuk uit het boekje geprobeerd, en zelfs jullie gecontacteerd (2x aangevallen binnen 4u, jullie uitleg: "ja, dat is mogelijk, een speler heeft na de plundering 24u tijd om alsnog een plundering uit te voeren"), helaas is het enige wat ik dus kan doen, afwachten tot deze buren verdwenen zijn. De enige oplossing die me nu dus nog rest = stoppen tot ze uit mijn buurt zijn. Toch zit ik nu reeds 6 tot 8 weken met dezelfde plunderaars in mijn buurt, die bovendien 3 tot 5x meer punten hebben dan ik. Ik zie mijn spel dan ook zienderogen achteruit gaan.
Hoe kan het dat de nr. 1 in mijn buurt 267.000 punten heeft en dus bijna onaantastbaar is voor de rest van de spelers (nr. 2 heeft slechts 174.000 punten), ikzelf en vele andere kleine spelers kunnen zo hun spel dus niet spelen.

Dus: tenzij de buurt zondagnacht veranderd, zal ik besluiten om mijn spel op Arvahall VOLLEDIG stop te zetten.

Mvg, Mr-X.

P.S. ik zou dit via support gedaan hebben, maar ook dat berichtensysteem werkt NIET!!!
 

DeletedUser8034

Guest
Mr-XeCute, vergeet alle frustraties. Leg je neer bij het onvermijdelijke. Lees deze discussie maar eens. Ik voel met je mee. Een aantal plunderzieke spelers heeft er gewoon een sport van gemaakt om anderen dwars te zitten en ze reageren met extra felle aanvallen als je daar via dit forum aandacht voor vraagt. Mijn advies: stil zitten als je geschoren wordt. Sterkte, kerel!
 

Joey-the-king

Actief lid
Nee, niet stil zitten dat is geen goede optie.
Als diegene die jou plunderen hoger zijn qua tijfperk bericht naar hun, dat t onerlijk is enzo.
Ik ben zelf plunderaar, en ik plunder alleen spelers die ongv op t zelfde niveau zijn.Als ik dan eem bericht krijg vam een speler die bijv 1 tijdperk lager is en vraagt of ik wil stoppen dan zou ik dat ok doen. Miss jouw buren ook ;).

Des noods, gwn weer support ;-).
 

DeletedUser5435

Guest
Het probleem is dat er altijd wel wat spelers in een buurt zitten die wat groter zijn, er wordt door het team echt geprobeerd om de buurten zo eerlijk mogelijk te maken maar soms kan dat niet, de nummer 1 van de buurt zal altijd de nummer 80 gemakkelijk kunnen plunderen.

Een idee voor jou is om je productie op 4u te zetten: eens per 24u kan je plunderaar maar langskomen en zal dus maar 5 goederen kunnen plunderen. Verder zou je je verdediging kunnen opschroeven: Zo snel mogelijk naar een hoger tijdperk gaan om betere units te krijgen, bekijken of je een verdediging neer kunt zetten waar je tegenstander niet tegen op kan of veel units mee verliest, of je verdedigingsbonus omhoog krikken door een Deal Castle of Basiliuskathedraal, of wachtvuren.

Als je één pestkop hebt kun je misschien een dealtje met hem sluiten: Eens per week een paar FP in zijn GG ofzo...
 

DeletedUser7327

Guest
Haha.. hij ZAT in me buurt jah.. was 1 van zn pestkopjes :D
Muhaha beter geen 2 speertjes zetten als defence hè :p
 
Bovenaan