Support aangevraagd.

DeletedUser

Guest
Goedenavond,
Ik zou graag willen weten hoelang het duurt voordat je antwoord hebt gekregen op een support.
Ik heb gisteren(21-09-2012) een support vraag gesteld jegens schelden om 20:16 uur, maar heb daar tot op heden nog geen reactie op.

Wat is de wachttijd voor een antwoord.
Aangezien het Chronologisch beantwoord wordt.

LuukskeNL
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat ligt aan de aanvraag zelf. Dingen die makkelijk op te lossen of te beantwoorden zijn, worden ook snel beantwoord of opgelost, maar wanneer de aanvraag moeilijk op te lossen is, of er moet iets opgezocht of gecontroleerd worden duurt het wat langer. Ook wanneer het een premium aanvraag betreft kan het wat langer duren, aangezien dat door slechts 1 persoon behandeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Leones, als eerste voor de reactie.
Dan wacht ik het even geduldig af. Maar krijg ik die reactie op mijn InnoGames Support of krijg ik een mail in de game zelf?

Maar als ik lees bij artikel 11.3 in de Algemene voorwaarden, daar staat het antwoord eigenlijk wel al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je krijgt in ieder geval een mail op het e-mail adres waarmee je je geregistreerd hebt, of je ook een in-game mail krijgt weet ik niet meer, maar ik denk het niet.
 

DeletedUser

Guest
2 dagen en en 5 uur verder (ongeveer) en nog geen reactie..
 

Seconddream

Actief lid
Dat zal wel na het weekend worden dus heb geduld, let erop dat een eventuele mail niet als ongewenste post binnenkomt.
 

DeletedUser2262

Guest
Goedenavond,
Ik zou graag willen weten hoelang het duurt voordat je antwoord hebt gekregen op een support.
Ik heb gisteren(21-09-2012) een support vraag gesteld jegens schelden om 20:16 uur, maar heb daar tot op heden nog geen reactie op.

Wat is de wachttijd voor een antwoord.
Aangezien het Chronologisch beantwoord wordt.

LuukskeNL
Hi, check de support site zelf ook even. Ik had het zelfde, maar de mail van support kwam onterecht in mijn spam folder terecht.
 
Bovenaan