Geen Bug Superpaalwoning!

DeletedUser

Guest
Plotseling merk ik dat ik 152 beschikbare inwoners heb en dat mijn tevredenheid gedaald is en ik de 120% bonus niet meer heb. Vermits ik toch zoveel inwoners heb besluit ik een paalwoning te slopen om plaats te maken voor een ander gebouw maar dan daalt mijn inwoners weer naar 66 (en heb ik wel mijn bonus). Wanneer ik opnieuw een paalwoning bouw stijgt mijn aantal inwoners weer naar 152. Dus wonen er plots in die ene paalwoning 86 inwoners! Van een superpaalwoning gesproken :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zou die getallen nog eens controleren :p En het gaat om VRIJE inwoners hè, inwoners die aan het werk zijn of in het leger zitten tellen niet mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Weet ik, maar als er geen productie of leger bijkomt of verdwijnt, en geen huizen bijkomen of verdwijnen kan dat getal normaal toch niet veranderen. En het is toch bizar dat je een paalwoning sloopt en je plots 86 inwoners verliest, en wanneer je de paalwoning er opnieuw zet je plots weer 86 inwoners bijkrijgt, om het nadien weer te slopen en er weer 86 te verliezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een soortgelijk probleem ook wel eens ondervonden. Als het goed is zou je als je het spel even herstart (F5 / refresh) het juiste aantal moeten zien.
 
Bovenaan