Opgelost stop het verspringen van aanbiedingen bij het aannemen van een aanbieding

FantasyFan

Actief lid
Ik vind het echt mega irritant dat als je in het handelsoverzicht een aanbieding aanneemt, alle andere aanbiedingen opeens verspringen naar een compleet andere volgorde. Waar is dit voor nodig? Nergens toch? Zie je een aantal aanbiedingen die je wel wilt aannemen, neem je er een van aan, moet je die andere aanbiedingen weer opnieuw op gaan zitten zoeken. Daarnaast kun je dus telkens weer van voren af aan beginnen als je de hele lijst door wilt nemen. En ik heb in de haast zelfs al een per ongeluk een verkeerde aanbieding aangenomen. Ja natuurlijk, er is een pop-up weet je zeker en zo, maar ik heb niet altijd veel tijd en mis dus wel eens zoiets.

Mijn voorstel is dus; laat de volgorde gewoon hetzelfde en laat de aanbiedingen enkel aansluiten in plaats van verspringen naar een totaal andere volgorde, en maak het ons als spelers daarmee ietsje makkelijker.
 

Seconddream

Actief lid
Het lijkt mij niet de bedoeling en dat maakt het een foutje, daarom heb ik het onderwerp even verplaatst naar het fouten forum.
In elk geval bedankt voor je melding. :)
 

DeletedUser5255

Guest
ik heb dit bijna elke keer als ik iets aanneem en erger me er ook aan!!!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt iedereen! Ik heb het doorgegeven aan de devs. :)

FOE-8372
 
Bovenaan