steen/hout/marmer

DeletedUser

Guest
vanaf wanneer heb je deze nodig om te bouwen?(ik neem teminste aan dat deze hiervoor bedoelt zijn)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je ze ook nodig om te onderhandelen, of niet?
 

DeletedUser

Guest
Ook al voor het onderzoek 'Ambachten'. 2 marmer en 2 hout.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor ambachten inderdaad (eind bronstijd), maar in de ijzertijd heb je er al een stuk meer nodig.
 

DeletedUser

Guest
oftewel: Aan het begin niet echt belangrijk, er zijn hogere prioriteiten te stellen aan andere bezigheden.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb inderdaad nog geen één producten producent. (of hoe dat ook heet :p)
Wel heb ik een keer bij iemand hout uit de zagerij kunnen plunderen.
 

DeletedUser

Guest
is idd. nodig in toekomst om enkele dingen te ontwikkelen. Ook is het aangeraden om bv. verf te produceren als je op je map ook een provincie met bloem hebt. Hierdoor zal je productie veel sneller zijn dan als je dit niet hebt op je map.
 

DeletedUser

Guest
hoe produceer je verf dan?

EDIT: al gevonden via teelt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb gisteravond een zagerij en een marmerhouwerij aangezet voor 8 uur. Dat is dus twee van beide. Vanmorgen heb ik erop geklikt om de goederen op te halen. Ik wilde 'Ambachten' ermee vrijspelen. Tot mijn verbazing zag ik dat ik, toen ik op Ambachten klikte, ze kennelijk niet meer had. Ik heb gekeken bij het hoofdgebouw (of hoe dat grote ding ook heet :p) en daar stond ook niets. Mijn vraag: Weet iemand waar ze gebleven kunnen zijn?
 

DeletedUser

Guest
Toch geen bezoekers gehad vannacht die je dorp zijn komen plunderen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gisteravond een zagerij en een marmerhouwerij aangezet voor 8 uur. Dat is dus twee van beide. Vanmorgen heb ik erop geklikt om de goederen op te halen. Ik wilde 'Ambachten' ermee vrijspelen. Tot mijn verbazing zag ik dat ik, toen ik op Ambachten klikte, ze kennelijk niet meer had. Ik heb gekeken bij het hoofdgebouw (of hoe dat grote ding ook heet :p) en daar stond ook niets. Mijn vraag: Weet iemand waar ze gebleven kunnen zijn?

ik heb dat probleem ook soms,maar na een tijdje heb ik die goederen dan wel. Kan dus zijn dat je ze nu wel hebt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb dat probleem ook soms,maar na een tijdje heb ik die goederen dan wel. Kan dus zijn dat je ze nu wel hebt.

Klopt, ik keek net en ze zijn er toch. Ik neem dus aan dat er een bepaalde tijd zit tussen het ophalen en het verwerken ervan in het systeem?
 

DeletedUser

Guest
Klopt, ik keek net en ze zijn er toch. Ik neem dus aan dat er een bepaalde tijd zit tussen het ophalen en het verwerken ervan in het systeem?

klopt.

Achja, het is niets voor niets B☺ta
smooch.gif
 
Bovenaan