start pvp tournooien

DeletedUser1924

Guest
Even een vraagje, ik had verwacht dat deze al lang begonnen zouden zijn maar er staat nog steeds dat de tournooien gister geeindigd zijn.
op avegard zijn ze al begonnen.
Hoe laat beginnen de toernooien vandaag en is hier een vast tijd voor?? want was vorige week om deze tijd al aan het aanvallen als ik mij niet vergis. graag duidelijkheid.

mvg
 

DeletedUser

Guest
ik zat me net hetzelde te bedenken. er was net wel een update van deze wereld, maar ik kan nog steeds geen pvp-toernooi

update: pvp-toernooi is inmiddels weer gestart!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er waren inderdaad wat problemen omtrent het starten van de pvp tornooien. Deze zijn gelukkig inmiddels alweer verholpen :)
 

DeletedUser1924

Guest
de problemen zijn nog niet allemaal verholpen, hij geeft de verkeerde score door na afloop van een gevecht. Ik zou nu 71K punten hebben maar dat is niet zo, dat was volgens mij mijn eindscore na afloop van het afgelopen tournooi,
In de pvp toren zelf staat waarschijnlijk wel de goede score, lijkt er in elk geval op.

grtz
 

DeletedUser275

Guest
Klopt, dat is bekend bij de mod.
In de torens staat het inderdaad goed.
 

DeletedUser1612

Guest
Als een PvP stopt voor de week, waarom moet je dan bijna een dag wachten tot de PvP weer begint?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De toernooien stoppen op zondag. In de nacht tussen zondag en maandag worden de buurten samengevoegd, waarna je op maandag weer met jouw (mogelijk) nieuwe buurt aan een nieuw toernooi kan beginnen.
 

Seconddream

Actief lid
Hoe het werkt is helder maar ben het eens met de opmerking van jurydk namelijk dat het wat lang duurd, zondagavond is toch een avond dat veel leden wat willen doen. Misschien puntje van aandacht.
 
Bovenaan