Stadsverdediging verbeteren

Elke ervaren speler weet dat stadsverdediging vrijwel onmogelijk is omdat spelers er met 6-7 schurken en een minstens redelijke bonus er altijd doorheen komen. Dit odat de verdediging schurken altijd als eerste aanvalt wat natuurlijk heel dom is. Het zou daarom een enorme verbetering zijn als de verdediging schurken als laatste aanvalt. Dat maakt het verdedigen van je stad weer mogelijk en is de tijd van 2 speermannen of 1 schurk als verdediging ook voorbij.
Helemaal leuk zou zijn dat je je stadsverdediging handmatig zou kunnen doen als je stad wordt aangevallen terwijl je online bent.
 

SonnyWeg

Actief lid
Zolang aanvalsbonussen belangrijker zijn zal niemand investeren in verdedigingsgebouwen. Niet iedere buur valt aan en zelfs dan zal niet elke aanvaller plunderen. Als je dagelijks bij wijze van spreken 100fp wint met GE en GS terwijl er slechts 10fp geplunderd wordt dan is de keuze tussen aanval en verdediging snel gemaakt. Als iedereen voor aanval kiest dan zal iedere hoge speler door de verdediging van de ander komen.

Aangezien iedereen dus zelf kiest voor een zwakkere verdediging (ten gunste van aanval) snap ik niet waarom je de huidige waarden van de verdediging wilt veranderen.
 

DarthRonin

Actief lid
Helemaal leuk zou zijn dat je je stadsverdediging handmatig zou kunnen doen als je stad wordt aangevallen terwijl je online bent.
regels en richtlijnen
Kijk daar bij 2e bericht, daar staan welke regels en suggesties zeker afgewezen worden.
Ergens onderin staat
  • PvP gevechten waarbij beide spelers online zijn

terwijl er slechts 10fp geplunderd wordt
Ik ben dol op gebouwen die niet te plunderen zijn, maar ik merk tegenwoordig dat ik op de enige wereld waar ik nog wel gebouwen heb waar fp te plunderen zijn, dit ook vrijwel nooit meer gebeurt.
Misschien 1 of 2x in het afgelopen jaar, maar er zijn nog wel af en toe buren die het op andere werelden proberen bij mijn Koninklijke Boogjes die alleen maar wat munten geven.
 
Bovenaan