Opgelost Spelersbalk verschuift na een aanval/bezoek en is soms leeg

DeletedUser7269

Guest
Het valt mij op dat sinds versie 1.48 het met regelmaat voorkomt dat wanneer ik met het middelste pijlknopje aan de linkerkant [<<] naar links wil "pagen" om de volgende 5 personen te kunnen zien, er helemaal naar het begin naar de eerste speler wordt gescrolld. Dit lijkt vooral voor te komen direct nadat ik iemand heb aangevallen of nadat ik een stad heb bezocht.

Het gebeurt niet altijd en ik kan het nog niet op een eenduidige manier reproduceren.
 

DeletedUser7158

Guest
Klopt heb ik ook.
Dat is bij mij alleen als ik net iemand geplunderd heb, dan werken de knoppen eenmalig niet juist.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! Er zijn inderdaad enkele problemen met de spelersbalk bij het aanvallen en plunderen, en bij het bezoeken van de stad: de balk scrolt terug naar het begin en/of wordt als leeg getoond.

Ik kan dit inderdaad reproduceren. We hebben het doorgegeven aan de ontwikkelaars. :)

FOE-24594
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9166

Guest
na het aanvallen of plunderen wordt de balk inderdaad af en toe leeg maar er is nog een 2e issue dat na op de knop helpen te drukken de balk naar de nr1 in de lijst springt. dit is alleen bij de vriendschapslijst, niet in de buurt of in het gilde
 

DeletedUser

Guest
Deze problemen zouden met spelversie 1.52 opgelost moeten zijn. Er is wel nog steeds een probleem in de vriendenbalk, zie deze melding. Mochten er nog andere problemen zijn dan de nog openstaande melding, laat het dan ajb weten. :)
 
Bovenaan