spelers gevraagd/gezocht voor ons gilde.

DeletedUser11283

Guest
........ Beste F.o.E.-spelers., nog maar pas geleden ben ik dit spel gaan spelen. en dan kan je na een tijdje de keuze maken je aan te sluiten bij een gilde. dit deed ik dus ook zo maar willekeurig een gilde. Prima niks aan de hand dacht ik totdat ik het eerste niveau van het gilde expeditie spel behaalde en er (om het volgende niveau te starten) toestemming moest worden gevraagd cq. gegeven door de gilde oprichters/leiders. Nou ben ikzelf niet het type speler dat veel contact zoekt met anderen tijdens het spelen. Alleen sporadisch of met hulp- vragen/verlenen. Maar echt hinderlijk en vervelend is het als je na ettelijke malen en op verschillende manieren contact zoekt en daar totaal nul komma nul reaktie op komt. nog niet eens een bericht terwijl door support toch wel gezegd werd dat de betreffende spelers actief waren. Nou????? wat moet je dan nog doen???? In ieder geval was ik dus niet in staat met het 2de niveau/level te beginnen. Support kwam met de enige mogelijkheid dan maar een ander gilde te zoeken. Maar ik nam als besluit een eigen gilde te stichten, om dit probleem uit te sluiten. En ook direct elke speler diei zich aansluit rechten te geven. Alleen om het gilde zwaarte te geven zijn er evenredig meer leden nodig. Nou blijkt dat het aantrekken van spelers tot het gilde ook nog niet zo eenvoudig is. Dus probeer ik het als volgende stap via deze weg. Dus................Dringend GEVRAAGD/GEZOCHT spelers voor ons GILDE
 

DeletedUser11201

Guest
Jammer dat je deze ervaring hebt. Succes met je gilde.
Je bent ook altijd welkom bij onze Gilde. Voorst.
 

DeletedUser2073

Guest
Dizzard, wat jammer voor je.
Ga eens solliciteren bij de grotere gilden. Momenteel hebben ook wij weer wat ruimte. Je bent van harte welkom. Mocht je echt zelf verder willen. Dan succes, maar vergeet niet even te.melden om welk gilde het gaat. Dit is mij nu hier niet duidelijk geworden.

Gr. Dushan68
 
Bovenaan