Speler zoeken

Didi 666

Actief lid
Google hanteert een heel ander algoritme dan dit spel, slaat dus nergens op die vergelijking. Binnen FOE krijgt iedereen dezelfde resultaten, als je hetzelfde intoetst.
 

DeletedUser

Guest
... Binnen FOE krijgt iedereen dezelfde resultaten, als je hetzelfde intoetst.

Als mensen exact dezelfde lettercombinaties intoetsen (binnen dezelfde wereld) lijkt me dat nogal logisch, ja.
Ik denk dat Sl8yer iets anders probeerde uit te lichten.
Als Cha of Ch dermate veel zoekresultaten oplevert, wat op zichzelf niet zo verwonderlijk is, lijkt het logisch dat als hij in dit voorbeeld mijn naam wil zoeken hij voor de minder voorkomende lettercombinaties binnen mijn naam gaat "linna" en dan pop ik inderdaad als eerste op.
 

DeletedUser

Guest
Juist. Het is zoeken. Voor het meest zekere resultaat hanteer je een unieke lettercombinatie van een naam.

Google hanteert wel meer dan een ander algoritme. Je kan bij Google ook je zoekvoorkeuren instellen, die ze dan volkomen negeren op basis van eerder zoekgedrag.
 

Mr.Quib

Actief lid
Als Cha of Ch dermate veel zoekresultaten oplevert, wat op zichzelf niet zo verwonderlijk is, lijkt het logisch dat als hij in dit voorbeeld mijn naam wil zoeken hij voor de minder voorkomende lettercombinaties binnen mijn naam gaat "linna" en dan pop ik inderdaad als eerste op.
Het gaat niet om de hoeveelheid zoekresultaten, het gaat om het ontbreken ervan. Op B kom jij bij deze zoekopdracht helemaal niet in de lijst voor, op C blijkbaar wel. Lijkt mij een fout in het zoeksysteem en heeft verder niks met zoektermen te maken.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om de hoeveelheid zoekresultaten, het gaat om het ontbreken ervan. Op B kom jij bij deze zoekopdracht helemaal niet in de lijst voor, op C blijkbaar wel. Lijkt mij een fout in het zoeksysteem en heeft verder niks met zoektermen te maken.

Ik zie het ja!
Dat deugt gewoon niet inderdaad @Leones !!! :mad::mad::mad:
 

Mr.Quib

Actief lid
Dan is het je heilige plicht om dat als bug te melden.
upload_2017-6-12_13-28-12.png


Kan ik niet vinden... :D
 

DeletedUser

Guest
Lol
"a-c" scheelt veel typwerk en is ook effectief :D
Maar zelfs als je bereid bent om te bladeren geeft "C" geen resultaat, "Ch" niet, ook "Cha" niet.
Pas vanaf Chal pikt de zoekmachine mijn naam op.
 
Bovenaan