speler toevoegen aan bericht.

DeletedUser2073

Guest
Omschrijving:
op de mobiele apparaten kan ik heel makkelijk een persoon toevoegen en kiezen uit vrienden, buren en o.a. gildeleden.

Waarom kan ik dit niet op de laptop of pc. Daar kan ik alleen alle gildeleden ineens weer toevoegen. of per persoon invoeren. Waarom niet ook daar de groep gilde tevoorschijn kunnen halen en daar de leden toevoegen die toegevoegd willen / moeten worden. Waarom is dit niet gewoon al gelijk met de mobiele apparaten?

Voordeel:
ik kan makkelijk een of meerdere persoon of personen toevoegen en selecteren.

Nadeel;
Ik kan geen nadeel bedenken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Het zou inderdaad handig zijn om een bestaande mail tussen 2 spelers te kunnen doorsturen naar een derde speler, of anderen aan de discussie te kunnen toevoegen.
In een groepsbericht (op PC) kan dat wel, ook als de groep uit slechts 2 personen bestaat. Maar uiteraard moet je dan wel groepsbeheerder zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zaken aanhalen die al op de browserversie zitten en je graag in de app wil hebben, of andersom, hebben niet veel nut omdat het ontwikkelteam al op de hoogte is van het idee en mochten ze het nodig vinden om toe te voegen, of de mogelijkheid ervoor zien, dan zal dat vanzelf gebeuren.

Vanwege die reden zal dit idee helaas op de afgekeurde stapel verdwijnen, toch bedankt voor je voorstel.
 
Bovenaan