Speler geen contact mee te krijgen (vermoeden van overlijden of dat er iets aan de hand is)

Sjerruf

Nieuw lid
Hi,

In ons relatief jonge gilde hebben wij een speler waarvan we vermoeden dat er iets aan de hand is, maar we kunnen niets. Is geen bekende van iemand in het gilde verder, maar we hebben zo'n gevoel dat er iets niet goed zit. Deze speler droeg namelijk het meeste bij van allemaal maar van het ene op het andere moment gebeurde er niets meer. Dit is nu al bijna 6 weken het geval. Daarnaast was het ook één van onze leiders.

Heeft iemand enig idee wat we kunnen doen? ik snap dat we zelf vanuit AVG wetgeving zelf geen contactgegevens zullen krijgen, maar hebben de ontwikkelaars wellicht de mogelijkheid om contact te leggen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvgr, Sjerruf
 

Felair

Actief lid
Is de speler ook op het forum actief? Je krijgt een automatische mail wanneer iemand een gesprek met je begint wellicht ziet die persoon, of stel dat er iets aan de hand is, iemand bij die persoon in zijn familiekring die mail.
Verder ben ik bang dat ze vanuit Inno zelf niets kunnen betekenen voor je maar je kan het altijd navragen bij support.
 
Laatst bewerkt:

Sjerruf

Nieuw lid
Dank voor je reactie Felair87.

Nee, niet op forum actief, maar navragen bij Support vind ik al een hele goede tip. Ga ik dat even proberen, thnx!
 

Azgalaxa

Actief lid
Zelfs leiders stoppen soms gewoon met spelen. Ook zonder zich af te melden.

Ik zou daar van uit gaan en niet van iets ernstigs.
 
Bovenaan