Geen Reproductie Spel reageert niet tijdens aanval

DeletedUser

Guest
Ik heb nu helaas al een aantal keer gehad dat tijdens een aanval het spel niet reageert op mijn klik.

Allereerst raak ik vaak een beurt kwijt doordat er niks gebeurt als ik mijn tegenstander (soldaat/speer/etc), die wel rood inkleurt, aanklik om aan te vallen. Soms kan dat niet eens omdat mijn beurt na het verzetten meteen overgaat naar de tegenstander.:(

Maar vandaag had ik ook nog eens dat ik mij over wilde geven maar zelfs na 4 klikken het gevecht door bleef gaan waardoor ik 4 dure troepeneenheden verloren heb (2 soldaten, een krijger en een steenwerper).

Dit alles staat nog los van het feit dat ik nog steeds tientallen keren per dag uit het spel gegooid word wegens een interne fout. Ook dit gebeurt vaak middenin een aanval waardoor ik weer opnieuw moet beginnen... of net nadat ik alle 25 huisjes aangeklikt heb waarna ik dit weer opnieuw kan doen...:wacko:

Is bekend waar dit alles aan ligt?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nu helaas al een aantal keer gehad dat tijdens een aanval het spel niet reageert op mijn klik.

Allereerst raak ik vaak een beurt kwijt doordat er niks gebeurt als ik mijn tegenstander (soldaat/speer/etc), die wel rood inkleurt, aanklik om aan te vallen. Soms kan dat niet eens omdat mijn beurt na het verzetten meteen overgaat naar de tegenstander.:(

Ben je zeker dat je tegenstander binnen het bereik van je mannetje staat? Als je mannetje te ver weg staat, kan er nog wel een oranje vakje rond komen(dit oranje vakje geeft enkel aan waar je muis je bevindt en zal dus niets zeggen over je bereik). Je bereik kun je zien door je muis boven je eigen mannetje te houden (maar niet te klikken) of boven de locatie waar je je mannetje wilt gaan zetten de muis te houden. Je ziet twee kleuren, een donkerder groen en een lichter groen. Lichtgroen is de plaats waar je mannetje naar toe kan lopen, donkerder groen zijn de plaatsen waar hij een aanval op kan uitvoeren (dat wil zeggen: als er in een van die donkerder groene vakjes een tegenstander staat, kun je die aanvallen). Als de tegenstander buiten bereik is en je niet meer verder kunt lopen, stopt je beurt van dat mannetje direct omdat je toch niets meer kunt doen (er is niemand om aan te vallen en je kunt niet meer verder lopen).

Maar vandaag had ik ook nog eens dat ik mij over wilde geven maar zelfs na 4 klikken het gevecht door bleef gaan waardoor ik 4 dure troepeneenheden verloren heb (2 soldaten, een krijger en een steenwerper).

Waarschijnlijk heb je op 'overgeven' geklikt juist voor of tijdens het moment dat de tegenstander mocht zetten? Op dat moment blijft het gevecht inderdaad doorgaan totdat zij hun zetten gedaan hebben. Klopt dit met wat er gebeurde tijdens je gevecht?

Dit alles staat nog los van het feit dat ik nog steeds tientallen keren per dag uit het spel gegooid word wegens een interne fout. Ook dit gebeurt vaak middenin een aanval waardoor ik weer opnieuw moet beginnen... of net nadat ik alle 25 huisjes aangeklikt heb waarna ik dit weer opnieuw kan doen...:wacko:

Is bekend waar dit alles aan ligt?

De interne fout komt onder andere voor als je huisjes aanklikt waarbij de timer eigenlijk nog niet is afgelopen. De timer kan wat voorlopen, waardoor deze huisjes aangeven al geproduceerd te hebben, maar waarbij het eigenlijk nog enkele seconden duurt. Je kan je timer regelmatig proberen correct te zetten door bijvoorbeeld het berichtenscherm te openen(tijdelijke oplossing dus). Op die manier is de kans groot dat je minder vaak een interne fout krijgt bij het ophalen.

De interne fout bij gevechten... Is dat tijdens het gevecht of is dat net nadat je alle tegenstanders hebt verslagen? Als het tijdens een gevecht zou gebeuren, zou je normaal gezien na refresh van het spel weer gewoon verder kunnen spelen(zonder volledig terug vanaf 0 te moeten beginnen). De interne fout na het gevecht is een bekend probleem.

Meer over de interne fout kun je hier vinden.
 
Bovenaan