Spel naar de k°°°°n geholpen

DeletedUser1667

Guest
Dit WAS een redelijk leuk spel waar je strategisch inzicht tegenover geld het de moeite maakte dit te spelen

Net zoals grepolis

De makers van deze spelen maken er een gewoonte van een goed concept naar de k°°°°n te helpen door de competiviteit onderdanig te maken aan geld.

Ben zelf een niet geld speler die dit spel al geruime tijd speelt en in een zéér goede gilde zit waar we door samenwerking onze GG's die we wilen ook hebben. Juist daardoor wordt dit spel oersaai!!!!!!!!!

Welk nut heeft een spel als je door de automatische gevechten 90% van deze wint en de overige 10% de uitkomst bepaald welke GG's je hebt?


beginners worden ontmoedigd doordat ze dagelijks geplunderd worden en gevorderden doordat ze geen uitdaging meer hebben

Goed bezig!!
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen fout, hoort eerder bij discussie.

Je vind dat (automatische) gevechten saai zijn en nodig om aan de top te blijven? Ze leveren veel punten op, ja.

GG's vind ik zeker een meerwaarde aan het spel, ondanks dat velen ervoor betalen kan het ook zonder (zoals ik).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Krol heeft volledig gelijk, spel is om zeep geholpen door o.a. grote gebouwen en de zucht om de spelers (te) veel te laten kopen tegen (te) veel geld. Er is geen hol meer aan. De "geld" spelers vervelen zich na een paar van die dingen te hebben neergezet en de "gratis" spelers komen niet meer verder of kunnen geen partij meer geven. De verhoudingen zijn zoek. Een vastloper dus.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet de crew computer legers in nieuwe tijdperk sterker maken!!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dit een dubbele discussie met degene die hier nu (vlak) onder staat.
 
Bovenaan