Geen Reproductie Spel gecrasht, alles behalve chat zichtbaar maar niks werkt

DeletedUser10586

Guest
Spel gecrasht, alles behalve chat zichtbaar maar niks werkt.

Nergens op het forum zie ik dat er onderhoud wordt gepleegd, dus kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en of jij ook problemen hebt momenteel?
 

DeletedUser

Guest
Onderhoud staat niet op het forum. Die melding krijg je ingame.

Bij mij werkt alles en jouw info is veels te summier om ook maar iets mee te kunnen. Speel je op pc of app?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10586

Guest
Bedankt voor de snelle reactie Sl8yer.

Het klokje voor de fps werkt. Ik kan de globale chat niet bekijken. Het innen van munten en voorraden werkt niet. Nouja, er wordt niks bij de totale hoeveelheid munten en voorraden opgeteld. Productiegebouwen laten niet meer de tijd zien van hoe lang de desbetreffende productie nog duurt, terwijl ze wel aan het werk zijn. Bij goederengebouwen kan ik alles aanklikken, maar als ik bijvoorbeeld voor 8 uur aanklik dan verschijnt het schermpje met tijden en het slapende maantje blijft vervolgens zichtbaar. Bovendien worden er geen kosten gemaakt voor de desbetreffende goederenproductie. Het berichtencentrum kan geopend worden, maar blijft voortdurend laden zonder dat berichten zichtbaar worden.

Hopelijk is deze beschrijving niet te summier, want ik heb graag z.s.m. hulp. Heel erg bedankt.

Ik speel overigens op mijn laptop
 

DeletedUser

Guest
Ik ben slechts een speler net als jij.

Wat je kan proberen is je cache te legen en het dan nog eens te proberen. Ook kan je een andere browser gebruiken. Kijk verder even of je de laatste versies van je browser en adobe flashplayer hebt.
 

DeletedUser10586

Guest
Heel erg bedankt! Geschiedenis etc verwijderen had ik al aan gedacht, werkte niet, maar firefox werkte wel en daar had ik zonder jou nog niet aan gedacht :)
 

DeletedUser10453

Guest
Ik had afgelopen avond ook een storing op alle 4 de werelden. Pagina herladen werkte ook niet, waarschijnlijk de server even uit de lucht want m'n internet werkte wel. 10 minuten later weer ingelogd en alles weer normaal.
 
Bovenaan