Besloten spel [speeltopic] Vampieren van wakkerdam(wvw)

DeletedUser93

Guest
HIj heeft we lwat ervaring met wvw, maar geloof ik op het PF forum en daar ziet het spel er iets anders uit of heb ik het nou mis?
 

DeletedUser

Guest
klopt, dat is het oorspronkelijke idee van WvW, zoals het in de vorige eeuw voor het eerst digitaal is uitgewerkt;)
 

DeletedUser78

Guest
Mag ik iedereen er op wijzen dat de Lunch, EN de BM naar MIJ in PB geschreven moeten worden? en NIET hier op het topic?
Alvast bedankt ;)
 

DeletedUser

Guest
Frobje voor BM!

Waarom?
  • Ervaren
  • Gezellig
  • Weet wat hij doet
  • Ruikt wolven van een afstand!
 

DeletedUser

Guest
Goed mensen, succes allemaal. :)
Ik ga zelf trouwens nog niet voor BM - nog te weinig ervaring in dit spel. :p
 

DeletedUser78

Guest
Mag ik iedereen er op wijzen dat de Lunch, EN de BM naar MIJ in PB geschreven moeten worden? en NIET hier op het topic?
Alvast bedankt ;)

Ik meen dit hoor!
Dus wil iedereen stoppen met hier op het topic zeggen wie BM moet worden en mij gewoon zijn stem in PB sturen?!
DANK U! xd
 

DeletedUser93

Guest
LOena, dat maakt niet zoiveel uit. De campagnes gebeuren gewoon in het topic en mensen kunnen er reacties opgeven, maar dat betekent nog niet at ze hierop gaan stemmen. Laat het maar gewoon gaan, zo gebeurd elk potje, ook als je bm in pm moet sturen.
 

DeletedUser

Guest
loena in het topic moeten ze zeggen wie er BM wilt zijn
in PM sturen ze je de stemmen :p
 

DeletedUser78

Guest
... (okey dat was best wel faalend van me...) .... Maar heb beetje een rot dag vandaag... dus ja, kan me niet echt goed concentreren...
 

DeletedUser

Guest
tja, iedereen heeft wel eens een mindere dag.

Hoe was je feestje trouwens gister?
 

DeletedUser78

Guest
Super! ^^
(en details vertel ik straks wel aan jou en ash in PB dan leg ik gelijk wel uit waarom ik VANDAAG een rot dag heb/had)
 

DeletedUser

Guest
is goed Loena
smooch.gif


Eva en Marco ik heb me inmiddels ook bij het gesprek gevoegd, al ligt Henk's personage nog te slapen
smooch.gif
 

DeletedUser93

Guest
Wel raar dat er iemand een hele dag ligt te slapen:)
Maar ik heb nog geen nenkel idee op zwie ikga stemmen. Maar vavond is toch de eerste lynch en bm?
 

DeletedUser

Guest
In de RPG ligt de tijdsbariere anders. Voor zover ik weet is het nog steeds nacht/schemer...

En stem op mij
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik maar random ga lynchen en bm natuurlijk naar Mikey ;)
 

DeletedUser

Guest
xxIprosemmieeexx for BM

waarom? Ik heb ervaring met het spelen van WvW, ik ben een goedje (of een wolfje :p u never know), ik heb verreweg de meeste ervaring hier, er is meer lol te beleven met mij dan met Arianalover, ik haar konijntjes, ik maak betere beslissingen dan Ariana, ik ben gewoon pro, en als belangrijkste als jullie niet op me stemmen ban ik jullie :p


Ik moest zo vreselijk lachen toen ik het dikgedrukte las x).
Voor de heb ik weinig te melden, behalve dat jullie vreselijk in-actief zijn...
 
Bovenaan