sorteren gildebijdragen - pc only

Op pc kan je bij gilde zien wie wat heeft bijgedragen aan de kas.
Ik zou graag zien dat je het kan sorteren op bijvoorbeeld datum, tijdperk en speler, en dan evt ook dan selecteren van dat je van een bepaald tp/speler niet of wel wilt zien.
je kan dan zien wie bijvoorbeeld de meeste goederen gebruikt in het algemeen
 

nietje52

Actief lid
Ik snap nu ook je punt.
Op A hebben we 79 arcen, 75 sterrenwachten, 17 atomium en heel veel erestandbeelden dus daar scroll je zomaar niet langs.
 

Wildstorter

Actief lid
ja het bestaat, maar nu moet je er nog een miljoen keer doorheen klikken. Voornamelijk het sorteren op tp op datum zou fijn zijn om te zien hoeveel er nou werkelijk dagelijks in kas komt
En dat deel is nou juist ook afgekeurd. Zoek anders hier eens op "Logboek" en zie dat het tot in den treure herhaald is zonder dat er iets mee gedaan wordt.

Maar goed, als jij het kan veranderen: ga je gang, ik zou er geen energie in steken...
 
lijkt me idd ook een goed ide dat je de zoekvelden kan sorteren , nu ben je totaal niets met die lijst
is zo lang en daarom kijkt ook niemand ernaar
kan je sorteren wie gestort heeft via gebouwen en wie manueel heeft gestort enkel dit zou al een heel leuke verbetering zijn
 
inno heeft die tool goedgekeurd, en nu heeft het een extensie dat als je door alle pagina’s scrollt, hij het omzet naar csv; je kan dan in excel nu filteren. Enige is dat je dus alle pagina’s waar je wat over wil weten moet door klikken
 

nietje52

Actief lid
Ons gilde heeft 80 leden, allemaal een arc, meer dan de helft een SW en nog een paar Atomiums.
En nog heel veel erestandbeelden.
Ik krijg de lijst niet eens meer geopend.
 
Bovenaan