Snel blauwdrukken -> Dynamic Tower

DeletedUser6536

Guest
Beste Heersers,

De Dynamic Tower staat in m'n stad. De blauwdrukken zijn nu makkelijk te pakken, daar de tower pas op level 1 staat.
Dus grijp je kans ;)

May the odds be ever in your favor,
SecondStriker
 

DeletedUser5737

Guest
Hoppa, topic kapen! Bij mij staat er ook 1, nu nog level 1. Dus makkelijk BD's score :)
 

DeletedUser

Guest
Je moet wel erg dom zijn als je hier in mee gaat. Zonde van je fp's. Tijdperk kent (nog) maar 1 GG, dus met m/o kom je er toch wel en het gebouw is nu ook weer niet zo belangrijk dat je niet zonder kan.
 

DeletedUser4527

Guest
Je moet wel erg dom zijn als je hier in mee gaat. Zonde van je fp's. Tijdperk kent (nog) maar 1 GG, dus met m/o kom je er toch wel en het gebouw is nu ook weer niet zo belangrijk dat je niet zonder kan.

nou.. dat gebouw (als lvl hoog genoeg) zorgt ervoor dat je geen goederen gebouw meer nodig hebt ;) dus best wel goed , vooral als je de plaatsbesparing gaat bekijken

ooh ja ik heb er ook een staan ,ook (nog) level 1 , voel je vrij :)
 

DeletedUser

Guest
nou.. dat gebouw (als lvl hoog genoeg) zorgt ervoor dat je geen goederen gebouw meer nodig hebt ;) dus best wel goed , vooral als je de plaatsbesparing gaat bekijken

ooh ja ik heb er ook een staan ,ook (nog) level 1 , voel je vrij :)

Ik heb hem op level 4 nu. Goederengebouwen zal je nodig blijven houden. Hij geeft niet genoeg en als je goederen uit een tijdperk wil hebben zal je toch echt handmatig moeten gaan motiveren.

Punt is dat het tijdperk maar 1 GG kent. Met /o haal je ook met gemak de BD's binnen. Daarvoor hoef je geen fp's te gaan doneren.
 
Bovenaan