Slechte rewards van quests

DeletedUser2835

Guest
Ik heb al maand een vervelend quest open staan, deze wil dat ik 2 academies en 2 bibliotheken plaats.

Dit is vervelend want :
-totaal geen plek in mn stad, elk vierkantje heeft een bestemming
-een bibliotheek slecht is, academie is beter
-ik nu in de industriele tijdperk zit en die dateerde gebouwen nog moet plaatsen
-ik deze opdracht niet kan skippen cq. annuleren
-de reward enorm SLECHT is en een minachting naar de spelers van dit spel

Ik heb het overigens over de volgende quest:
slecht rewards.png
 

DeletedUser1072

Guest
heel makkelijker oplossing:

zorg er voor dat je klaar ben met het industriële tijdperk, sloop wat dingen, zet deze gebouwen neer en zet die dingen die je gesloopt hebt weer terug

want als je klaar ben met het industriële tijdperk klaar bent maakt het toch niks uit want het volgende tijdperk laat daarna nog wel even op zich wachten denk ik, ik heb het iig zo gedaan alleen dan met het koloniale tijdperk
 

DeletedUser

Guest
Had je de quest gewoon op tijd moeten doen :p. Maar ja, ik heb hem ook te laat gedaan, dus tja, was maar even wat productie gebouwen slopen, die 4 dingen neerzeten, quest beeindigen, weer slopen en productie terug :). Jammer dat je maar 25% van de kosten terugkrijgt, maar he, was toch beetje eigen schuld.
 

DeletedUser4695

Guest
Had je de quest gewoon op tijd moeten doen :p. Maar ja, ik heb hem ook te laat gedaan, dus tja, was maar even wat productie gebouwen slopen, die 4 dingen neerzeten, quest beeindigen, weer slopen en productie terug :). Jammer dat je maar 25% van de kosten terugkrijgt, maar he, was toch beetje eigen schuld.

Stel dat je ze al gebouwd hebt, en nog steeds hebt staan, moet je ze dan alsnog bouwen? Of worden ze dan al groen afgevinkt?
 

DeletedUser275

Guest
Er staat bezit. Dus als je ze al hebt staan dan is dat genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Goed dat ik het weet. Dan zal ik de mijne niet afbreken totdat ik die opdracht heb gehad :)
 

DeletedUser4420

Guest
Idd goed om te weten, ik laat ze ook staan! :)
Maar ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat je die quest dan maar eerder had moeten doen. Ik speel fanatiek en dat betekent dat ik al heel wat missies heb geweigerd omdat ik dat stadium gewoon allang gepasseerd ben. Dit geldt soms ook voor de missies die ik niet over kan slaan. De missies sluiten gewoon niet altijd goed aan op je progressie en dat is jammer.
 

DeletedUser

Guest
Ik had precies hetzelfde probleem. Maar ja, wij spelen dus ook "fanatiek". Iemand die het iets rustiger doet heft dus hier niet echt last van. En omdat wij zo fanatiek spelen kunnen wij ook heel makkelijk even de kosten van die paar gebouwtjes slikken ;-)

PS: En nu later denk ik toch dat het niet zo slim was die missies te overslaan. Sinds het koloniale tijdperk doe ik ze allemaal en heb er al goed aan verdient (diamanten, units, goederen, etc.). Kost wel goud / voorraden, maar daar heb je toch meestal genoeg van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pff, sick joke hoor, moet ik ruïne bouwen en kan niet overslaan. Ruïne als versiering van mijn mooie stad en alle opknappen maakt er geen mooie toren van. En het kreng is nog duur ook. Er zitten behoorlijk sadisten bij die spelmakers.
 

DeletedUser

Guest
Als je dat ding zo lelijk vindt: je hoeft 'm gelukkig niet te zien. Je kan hem al afbreken als hij nog in de bouwfase zit. De missie is dan al geslaagd :) (je moet hem dan wel betalen natuurlijk)
 
Bovenaan