Opgelost Severproblemen 28 mei

DeletedUser656

Guest
Het probleem met de interne fout gebeurt vandaag ontzettend vaak, als ik het berichtencentrum wil openen, als ik goederen verzamel, als ik aanval, het maakt niet uit wat voor actie.
Ook is het nu heel moeilijk om terug in het spel te komen, ik krijg continu de melding dat usernaam/wachtwoord onjuist zijn, en áls ik er al doorheen kom, dan blijft het inloggen hangen op 70%. Soms duurt het bijna een half uur voordat ik weer 'back in business' ben. Heel irritant, vooral omdat ik produktie van goederen heb lopen die misschien in de tijd dat het mij niet lukt om het spel op te starten, kunnen worden geroofd door andere spelers. Ik gebruik overigens Firefox met de laatste flash-versie.
 

DeletedUser

Guest
Het probleem met de interne fout gebeurt vandaag ontzettend vaak, als ik het berichtencentrum wil openen, als ik goederen verzamel, als ik aanval, het maakt niet uit wat voor actie.
Ook is het nu heel moeilijk om terug in het spel te komen, ik krijg continu de melding dat usernaam/wachtwoord onjuist zijn, en áls ik er al doorheen kom, dan blijft het inloggen hangen op 70%. Soms duurt het bijna een half uur voordat ik weer 'back in business' ben. Heel irritant, vooral omdat ik produktie van goederen heb lopen die misschien in de tijd dat het mij niet lukt om het spel op te starten, kunnen worden geroofd door andere spelers. Ik gebruik overigens Firefox met de laatste flash-versie.

Jup, das ist richtig.
 

DeletedUser

Guest
Yup, sinds een paar uur heb ik ook het probleem van interne fout telkens ik op een bericht wil reageren.

Ook een nieuw bericht vormen voor eenzelfde speler geeft dat probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser656

Guest
Het lukt nu wel weer om terug te komen in het spel, maar het is onmogelijk om het berichtencentrum te openen, dan klapt ie er gelijk weer uit. Ik word er een beetje moedeloos van.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hetzelfde probleem.

De afgelopen dagen werd ik er vaak uitgegooid als er aanval was of ik te lang inactief was geweest. Nu elke keer als ik een actie doe en dan kom ik er het eerste half uur zeker niet meer in... Onwerkbaar!
 

DeletedUser656

Guest
Ik heb hetzelfde probleem.

De afgelopen dagen werd ik er vaak uitgegooid als er aanval was of ik te lang inactief was geweest. Nu elke keer als ik een actie doe en dan kom ik er het eerste half uur zeker niet meer in... Onwerkbaar!

onwerkbaar inderdaad!
 

DeletedUser

Guest
Enkele servers zijn overbelast waardoor we problemen ondervinden. Onze server admins zijn er volop mee bezig!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het lijkt er op dat het is opgelost, ik kan iig weer normaal spelen.
 

DeletedUser656

Guest
oeps, te vroeg gejuicht... berichtencentrum werkt weer niet (weer crash), na gevecht crash, en opnieuw inloggen lukt dan ook niet gelijk.
 

DeletedUser

Guest
oeps, te vroeg gejuicht... berichtencentrum werkt weer niet (weer crash), na gevecht crash, en opnieuw inloggen lukt dan ook niet gelijk.

Weliswaar met een kleine vertraging (excuses), maar heb je dit nog steeds?
Bij mij werkt inmiddels alles prima ...
 
Bovenaan