service van innogames

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De service van Innogames.


Sinds 3 dagen zit ik met het probleem dat ik bij elke stap rond aanvallen en verdediging 'failed to connect to json gateway'-melding krijg. Configureren van mijn leger gaat niet, laat staan aanvallen. Dit kost mij dagelijks 12.000 punten, waardoor al de moeite en investeringen in een klap teniet worden gedaan:wacko:.

Van Support heb ik in de eerste dagen vooral het antwoord gekregen: We weten het niet. Het ligt niet aan de configuratie van mijn stad. (wachtvuren o.a.) Maar ik kan wel op Brisgard aanvallen! Het blijkt dus aan de back-end van hun servers te liggen.

Wat mijn grootste probleem is, is dat ik alleen maar kan wachten. Dit doe ik echter al DRIE dagen. Wat is dit voor service? Ik kan mezelf wel een van de beste, zo niet de beste sponsor van Innogames noemen:cool:. Maandag gaan ze ermee aan de slag, wat dus ook geen garantie geeft voor een tijdige oplossing:wacko:. Als het echt aan de samenstelling van mijn stad ligt, hadden ze dat van te voren uitgebreid moeten testen voordat ze het vrijgaven! Nu voel ik mij bekocht.

Esco
 

DeletedUser429

Guest
Alles zou vergoed moeten worden als ze geen oplossing vinden...
En deze service is inderdaad niet zo fantastisch, ookal is het vakantie, zet toch zeker een nachtteam in! of een vakantieteam!!
 

DeletedUser1798

Guest
Aangezien er blijkbaar meerderen last van dit probleem hebben, zou
ik toch mogen aannemen dat men hier meteen mee aan de gang
zou gaan, en niet het weekend afwachten.
Dit is voor die zeer onprettig, om het maar heel mild te zeggen.
Het lijkt mij toch een kleine moeite om in andere landen te vragen
of dit probleem zich daar ook opdoet.
Kortom: ACTIE ACTIE ACTIE
 

DeletedUser3948

Guest
Mee eens, esco. Het kan niet dat je door een technische fout aan hun kant al dagen machteloos moet toekijken hoe je aangevallen wordt en zelf niet eens kunt aanvallen. Hier is een compensatie op zijn minst van toepassing.
 

DeletedUser3836

Guest
is idd een heftig probleem wat eigenlijk eergister al opgelost had moeten zijn,en zeker niet tot maandag wachten om er dan naar te kijken hier moet echt wat aan gedaan worden
 

Seconddream

Actief lid
In dit onderwerp staat ook al een bericht, dubbel posten heeft geen zin en zal de fout niet sneller verhelpen maar eerder vertragen.
Dit onderwerp heb ik nu gesloten :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het probleem is door onze ontwikkelaars vrijdag bekeken. Er is enerzijds geprobeerd om de oorzaak van het probleem te lokaliseren (zodat we het permanent kunnen oplossen) en anderzijds om een oplossing voor de speler in kwestie te implementeren (zodat hij op zijn minst verder kon spelen). Wegens de complexiteit van een systeem als FoE is geen een van beide op die beperkte tijdspanne gelukt. Bijgevolg kan er pas opnieuw naar gekeken worden op de eerstvolgende werkdag, zijnde maandag. Net zoals alle werkende mensen zijn ook onze ontwikkelaars tijdens het weekend graag bij hun vriendin, vrouw, man, kinderen, familie of vrienden. Het lijkt me niet dat dit zo'n een absurd gegeven is, integendeel.

Er zijn slechts een handvol situaties waarbij een ontwikkelaar 's nachts of tijdens het weekend werkt. Typisch zijn dit zeer ernstige fouten die al onze spelers (of het gros ervan) treffen. Een zomerevenement dat plots niet meer werkt, geen enkele speler die nog kan aanvallen of een onbekende fout die servers overbelast zijn enkele voorbeelden. Een speler die vanwege een lastige fout niet kan aanvallen, hoort daar dus niet bij.

Het maakt daarbij niet uit of die speler al veel, weinig of helemaal geen diamanten heeft gekocht. InnoGames kiest er resoluut voor om een product aan te bieden dat openstaat voor betalende en niet-betalende spelers. Bij de klantenondersteuning die we aanbieden wordt er tussen die twee groepen geen enkel onderscheid gemaakt. Je wordt dus niet beter (of slechter) behandeld dan eender welke andere speler. Je mag daarvan vinden wat je wenst, maar je kan geenszins ontkennen dat het niet eerlijk is. Het is die eerlijkheid die ons sterkt in het hanteren van die regel.

Op Forge of Empires.nl hebben we op dit moment 2 spelers die deze fout bij ons hebben gemeld via een supportaanvraag. Één daarvan ben jij, esco. In tegenstelling tot wat beweerd wordt (ook in dit topic), is het dus geen fout die een heleboel spelers treft. Beide spelers zijn op dezelfde manier aan onze ontwikkelaars doorgegeven en zullen verder op dezelfde manier door onze ontwikkelaars behandeld worden. Mocht je nog weet hebben van andere spelers die dezelfde fout ervaren, vraag hen dan ajb om een supportaanvraag in te sturen. Hoe meer meldingen, hoe meer info we kunnen verzamelen, hoe beter.

Meteen ook nog even herhalen dat niet elke JSON fout dezelfde is. Een JSON fout is grosso modo hetzelfde als een interne foutmelding, en kan diverse oorzaken hebben. Pas wanneer we een melding hebben, kunnen we op zoek gaan naar een oplossing.

Tenslotte nog een boodschap aan 'de rest': het is fijn dat jullie een collega willen steunen, maar het constant herhalen helpt daar geenszins bij. Mochten we voor elke foutmelding ook 4 meldingen van medespelers krijgen, dan zijn we een heleboel nuttige tijd kwijt. Er wordt aan de speler die (rechtstreeks) last van de fout ondervindt gecommuniceerd wat, waarom en wanneer. Jullie zijn volledig vrij om dat onderling te communiceren, maar wij interageren verder enkel met de speler in kwestie. Zoiets is heus geen ongewone praktijk.

Dat allemaal gezegd zijnde is verdere discussie hierover in een openbaar topic overbodig. Jullie zijn allemaal klaar en duidelijk te woord gestaan. De supportaanvraag van esco staat nog steeds open en zal dat ook blijven zolang dit probleem aanhoudt. Het is die supportaanvraag die de enige manier vormt om hierover te communiceren met ons. Openbare stemmingmakerij is ongewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan