sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

bonke35

Actief lid
kunnen we daar niet een keer mee stoppen want er is bijna niemand die zit te wachten op een sellectiekit of fragmenten van een stammenplein, opslagkit,terrasboerderijen enzz
en die bonuskratten gaan helemaal nergens over want er zit altijd een aanvals, munten of voorraad icoon onder
opslagkitjes kreeg je vroeger gewoon in de ge en opeens zijn het fragmenten geworden :)
 
Wat je tegenwoordig in de GE krijgt is ook allemaal prut. Mijn leden spelen ineens een stuk minder GE met als die fragmenten van de rommel die je al in reliekentempel beeldjes ontvangt. ze zijn regelrecht voer voor mijn antiquair.
Draai alles gewoon weer naar normaal, waar je in de GE kans krijgt op diamantjes in alle niveaus en niet alleen in niveau 4/5.
 
Het is werkelijk een TSUNAMI aan zinloze zooi die mijn opslag helemaal onoverzichtelijk volkoekt. Eerst gooide ik al die zooi op de 2-uurs markt, maar tegenwoordig gaat alles direct de prullenbak ik. Zelfs al ZOU je het willen plaatsen, je hebt er de plek niet voor.

Ik heb denk ik al wel 500 stammenpleinen, rituele vlammen, oeroude gezichten en andere zinloze zooi weg gegooid en blijf dat doen. Maar het stroomt sneller binnen dan ik het kan kozen.

FoE is een onevenwichtig spel geworden.
 
Bwah binnenkort nog fragmenten van legeronderdelen, fragmenten van medailles en munten enz...
Wordt echt TE belachelijk voor woorden !!
Begrijp dat ze wat willen veranderen maar ga eerst eens aan de bron horen voor ze met zoiets beginnen !
Op Beta kloeg iedereen al steen en been !
 

Felair

Actief lid
Als je nu fragmenten bij die shop kon inruilen per dan zou ik het nog wel een beetje ok vinden maar man man

Zeg maar, als je 1 fragment hebt kan je al inruilen tot een max van wat je nodig hebt van het gebouw per keer. en dan wat je er voor krijgt laten schalen n.a.v. hoeveel je inruilt.
 
Ik denk dat er een update in de maak is waar je fragmenten krijgt die je kunt combineren tot de huidige fragmenten....... ofwel fragmenten van de fragmenten :cool:
GE gaat nu dood voor het merendeel van de spelers.
En de beloningen in GSP, waar door het excessieve juist wel iets aan gedaan mag worden, blijven gewoon zoals ze zijn.
 
Het ergste is nog dat toen ze die fragmenten introduceerden dat er toen gezegd werd: We hebben onze deelnemers gepeild en ze vonden het een leuk idee om fragmenten uit te gaan delen. Nou, geloof mij maar, er was echt niemand die dat gezegd heeft
 
Bovenaan