script

DeletedUser10951

Guest
Hallo,
Is het mogelijk dat mensen een script gebruiken?
Ik vraag dit omdat het me opvalt dat ik iedere dag geplunderd word binnen kort afzienbare tijd dat de producten klaar zijn, ik vind dat een beetje verdacht overkomen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Sommige spelers checken de stad van hun buren regelmatig om te kijken of er wat te plunderen valt.
Sommige noteren de tijdstip zelfs zodat ze de volgende dag ook weer kans maken om op tijd te kunnen plunderen. Dus geen script nodig (wat dat ook mag zijn lol).
 

DeletedUser10486

Guest
Wat noem je een kort afzienbare tijd?
Als je elke keer je productie klaar is, binnen de seconden geplunderd wordt, steeds door dezelfde speler, DAT is verdacht. Maar als je je spullen een uur te grabbel laat staan, dan vraag je er wel om.

Een scipt is bovendien een erg dom ding. Veel meer dan wat automatisch op dezelfde plaats klikken kan je dat niet laten doen. Met een heel hoge Frontenac zou je misschien wel een script kunnen maken om missies te cyclen.
 

DeletedUser

Guest
Scripts worden wel gebruikt maar het is niet toegestaan.
Bij een verdenking dat iemand een scriptje gebruikt om handelingen te vervangen kun je dit het beste direct bij support melden.
Alles dat automatisch in gang gezet kan worden en het moeten klikken vervangt is niet toegestaan.
 

DeletedUser6374

Guest
Wordt je steeds door de zelfde geplunderd? dan is de kans groot dat deze idd een schrift bijhoudt waar hij dit in noteert. Zijn het door div mensen dan is het hun geluk en jouw pech.
Om je te beschermen kun je diverse dingen doen.....
1 schrijf de persoon aan middels de berichten en vraag vriendelijk of hij wil stoppen met plunderen
2 doe hem motiveren(helpen,Opknappen) als hij dan terug doet is hij 24 uur niet in staat om te doen
3 ik weet niet hoe ver je taveerne is maar daar zit een optie bij om (in de winkel) om een stadsschild te plaatsen voor 1 2 3 dagen.
4 kijk eens waar de betreffende mee aanvalt zijn dit eenheden uit het tijdperk waar jij in zit? dan gelden bovenstaande optie's
Zijn het eenheden uit een hoger tijdperk dan waar jij in zit? dan schrijf je support aan en dan plaatsen zij je met een beetje geluk s maandags over baar een buurt waar evenredige sterke tegenstanders in zitten.
5 Heb je je def wel op orde? (klik je leger aan en kijk welke blokjes blauw zijn, zijn dit enkel 2 soldaatjes dan pas je def aan.
succes;)
 

DeletedUser2073

Guest
Hallo,
Is het mogelijk dat mensen een script gebruiken?
Ik vraag dit omdat het me opvalt dat ik iedere dag geplunderd word binnen kort afzienbare tijd dat de producten klaar zijn, ik vind dat een beetje verdacht overkomen.

Ja dat gebeurt helaas. Gelukkig zijn dit vaak spelers die maar kort spelen, aangezien de lol er dan toch ook weer snel vanaf gaat als als je vals speelt. Want nadenken en uitvogelen hoef je niet. Je kan dit wel melden bij support, dia gaan misschien dat account wat nader bekijken en zodoende kan het als het werkelijk een script gebruikt worden verwijderd. Ik zou het dus wel melden met je idee en wantrouwen.
 
Als iemand daadwerkelijk een scriptje weet te schrijven waarmee ie 70 buren fulltime in de gaten kan houden om precies als de oogst klaar is te plunderen, is het misschien een idee als inno diegene een baan aanbiedt als developer ;)
Waarschijnlijker is dat ofwel je gedrag redelijk voorspelbaar is ofwel dat de persoon in kwestie regelmatig even in je stadje komt kijken.
 

Markus

Actief lid
Ik kan bevestigen dat dit soort scripts bestaan, gezien er een aantal spelers op de US servers hier al jarenlang gebruik van hebben gemaakt; overigens is het niet helemaal illegaal, wat ze eigenlijk doen is met dat script je stad uitlezen zoals het spel het zelf ook doet met de FoE API, en gebouwen waarvan de animaties STIL staan, die zijn dan klaar met productie. De manier van hoe dit soort scripts worden toegepast is dat echter wel, gezien je eigenlijk zelf bij je buren een voor een de stad moet bezoeken, en dit soort scripts nemen je dit werk uit handen. Vroeger werden mensen gebanned voor het gebruiken van dit soort bots, laatste tijd hoor ik hier niks meer over.

Overigens, de meeste mensen zetten voor ze gaan slapen (rond 11 uur 's avonds) een 8 uur productie aan; dus als je voor 7 uur 's ochtends effe gaat rondsnoepen kan je aardig wat plunderen :p
 
Bovenaan