Schipper mag ik overvaren ja of nee ?

DeletedUser

Guest
Ik heb een schip op mijn landkaart.
Ik weet dat dit te maken heb voor de nieuwe tijdperk.
Maar we varen naar een andere eiland ?

Wat ik me alleen afvraag is.
Je ziet bij haulenois links
mist met daaronder nog stukken land die je nog kan vrij spelen.
Word dat stukje nog gebruikt
of moeten we meteen het schip gebruiken voor nieuwe tijdperk ?

Schipper mag ik overvaren ja of nee ?
Moet ik dan een cent betalen ja of nee ? :p
 

DeletedUser3195

Guest
ik zie geen boot kan je eens een fotootje tonen van dat schip? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is me vraag niet. :p

Mijn vraag is wat gaat er gebeuren met de provincies links naast haulenois ?
Moet die eerst veroverd worden voor we de schip naar andere tijdperk varen ?
 

DeletedUser

Guest
Nuttige vraag. Ik verwacht niet dat we antwoord hierop krijgen voordat het nieuwe tijdperk er is.
 

DeletedUser2339

Guest
Volgens mij kunnen alleen de spelers, die alle provincies hebben veroverd of afgekocht, dat mooie zeilschip zien.
In de wolken naast Haulenois liggen meer provincies, dat staat buiten kijf.
Ik schat, dat we die pas als allerlaatste van alle tijdperken bereiken - zoals het nu uitziet dus pas in het in-game jaar 2050
Zou wel gaaf zijn, als we het industriële tijdperk letterlijk binnen gaan zeilen ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij kunnen alleen de spelers, die alle provincies hebben veroverd of afgekocht, dat mooie zeilschip zien.
In de wolken naast Haulenois liggen meer provincies, dat staat buiten kijf.
Ik schat, dat we die pas als allerlaatste van alle tijdperken bereiken - zoals het nu uitziet dus pas in het in-game jaar 2050
Zou wel gaaf zijn, als we het industriële tijdperk letterlijk binnen gaan zeilen ;)

Dan kunnen ze beter eerst provincies naast haulenois veroveren voordat we de boot pakken naar nieuwe tijdperk.
aangezien het 1 grote land is.
ik denk dat wij eerst die provincies moeten veroveren en dat we een vaar ticket kunnen bemachtigen van een van de koningen.
 

DeletedUser1869

Guest
Misschien is het om aan te geven dat mensen uit het industriële tijdperk geland zijn in het speelgebied, en hun technologie komen "delen" (oftewel zij hebben gebieden in handen die jij zou moeten veroveren) in plaats van dat we naar een nieuw continent gaan.
 

DeletedUser254

Guest
Er zou deze week een nieuw tijdperk aanbreken, het industriële tijdperk, helaas zie ik geen enkele verandering op mijn landkaart. Het eigenige wat ik zie is dat er een schip op de kaart staat, maar ik kan daar niets mee.
Het stuk land wat onder de wolken lag, ligt nog steeds onder de wolken.
Al met al samengevat is alles nog bij het oude koloniale tijdperk gebleven. Maar als ik iets over het hoofd zie dan hoor ik dit graag.

m.v.g.

Opa Klaus
 

DeletedUser1869

Guest
Is er gezegd dat het nieuwe tijdperk deze week zou komen? Begin maart zou net zo goed nog volgende week maandag of dinsdag kunnen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Er zou deze week een nieuw tijdperk aanbreken, het industriële tijdperk, helaas zie ik geen enkele verandering op mijn landkaart. Het eigenige wat ik zie is dat er een schip op de kaart staat, maar ik kan daar niets mee.
Het stuk land wat onder de wolken lag, ligt nog steeds onder de wolken.
Al met al samengevat is alles nog bij het oude koloniale tijdperk gebleven. Maar als ik iets over het hoofd zie dan hoor ik dit graag.

m.v.g.

Opa Klaus

De boot die je ziet dat is al een grote verandering die aan gaat breken voor nieuwe tijdperk.
Ben alleen benieuwd wat er gaat gebeuren met de provincies links naast haulenois.
Moeten we die eerst veroveren voor we volgende land mogen verkennen per boot
 

DeletedUser

Guest
Er zou deze week een nieuw tijdperk aanbreken, het industriële tijdperk, helaas zie ik geen enkele verandering op mijn landkaart. Het eigenige wat ik zie is dat er een schip op de kaart staat, maar ik kan daar niets mee.
Het stuk land wat onder de wolken lag, ligt nog steeds onder de wolken.
Al met al samengevat is alles nog bij het oude koloniale tijdperk gebleven. Maar als ik iets over het hoofd zie dan hoor ik dit graag.

m.v.g.

Opa Klaus

Dat is in ieder geval nergens aangeven. De kans dat het deze week nog komt, is zo goed als onmogelijk. In ieder geval draait het nieuwe tijdperk op de Engelse W1. Dus nog even wachten, hij zal binnenkort ook wel hier komen :)
 

DeletedUser1869

Guest
Mooi, nog even de tijd om de koloniale tech helemaal vrij te spelen en FPs in GGs te kunnen stoppen zonder je tech ontwikkeling te remmen.
 

DeletedUser

Guest
What's included in the Industrial Age:

•75 new story quests
•Sail away to a completely new continent that spans over 8 provinces
•Meet the natives and their leader, the proud chief Sitting Duck
•Get drawn into a civil war between the North and the South.
•Choose your side: Fight for the North, the South, take on both or try to keep the peace with everyone
•Different story outcome depending on your choices
•Enter a new area on the continent map that spans over 8 provinces
•Plus 64 new “normal quests” (that can be aborted or skipped) and 11 new “recurring” quests
•Go West, explore a new world full of dangers, adventures and excitement
•Witness what your jester Rinbin does with a wagonload full of bird-poop
 

DeletedUser

Guest
What's included in the Industrial Age:

•75 new story quests
•Sail away to a completely new continent that spans over 8 provinces
•Meet the natives and their leader, the proud chief Sitting Duck
•Get drawn into a civil war between the North and the South.
•Choose your side: Fight for the North, the South, take on both or try to keep the peace with everyone
•Different story outcome depending on your choices
•Enter a new area on the continent map that spans over 8 provinces
•Plus 64 new “normal quests” (that can be aborted or skipped) and 11 new “recurring” quests
•Go West, explore a new world full of dangers, adventures and excitement
•Witness what your jester Rinbin does with a wagonload full of bird-poop

dus de provincies links naast haulenois word niet veroverd wij gaan rechtstreeks het schip op.
Jammer dat we dat stukje land niet kunnen veroveren.
Dan is het land nog niet helemaal in mijn bezit.
Heb nog dus wat rebellen provincies over :p
 

DarthRonin

Actief lid
Dat is in ieder geval nergens aangeven. De kans dat het deze week nog komt, is zo goed als onmogelijk. In ieder geval draait het nieuwe tijdperk op de Engelse W1. Dus nog even wachten, hij zal binnenkort ook wel hier komen :)

Als het in Engeland dus al loopt, is er dan al ergens een overzicht te vinden van de gebouwen die komen gaan?
Lijkt me wel interessant alvast te weten zodat ik niet nu een berg zinloze gebouwen ga bouwen terwijl in het nieuwe tijdperk al betere alternatieven te vinden kunnen zijn.
Ben nu toevallig bezig huizen te vervangen, maar zou jammer zijn daarmee door te gaan als ik volgende week weer nieuwe en betere huizen kan gaan bouwen :(


dus de provincies links naast haulenois word niet veroverd wij gaan rechtstreeks het schip op.
Jammer dat we dat stukje land niet kunnen veroveren.
Dan is het land nog niet helemaal in mijn bezit.
Heb nog dus wat rebellen provincies over :p

Ik verwacht persoonlijk toch eerder dat we eerst hier nog wat veroveren en dan richting die nieuwe wereld kunnen om daar wat andere dingen te doen als ik dat verhaal zo lees.
 

DeletedUser

Guest
Als het in Engeland dus al loopt, is er dan al ergens een overzicht te vinden van de gebouwen die komen gaan?
Lijkt me wel interessant alvast te weten zodat ik niet nu een berg zinloze gebouwen ga bouwen terwijl in het nieuwe tijdperk al betere alternatieven te vinden kunnen zijn.
Ben nu toevallig bezig huizen te vervangen, maar zou jammer zijn daarmee door te gaan als ik volgende week weer nieuwe en betere huizen kan gaan bouwen :(




Ik verwacht persoonlijk toch eerder dat we eerst hier nog wat veroveren en dan richting die nieuwe wereld kunnen om daar wat andere dingen te doen als ik dat verhaal zo lees.

we zullen zien 14 maart,
Zo ver ik nu begreep gaan we rechtstreeks de boot op
 

DeletedUser

Guest
Als het in Engeland dus al loopt, is er dan al ergens een overzicht te vinden van de gebouwen die komen gaan?
Lijkt me wel interessant alvast te weten zodat ik niet nu een berg zinloze gebouwen ga bouwen terwijl in het nieuwe tijdperk al betere alternatieven te vinden kunnen zijn.
Ben nu toevallig bezig huizen te vervangen, maar zou jammer zijn daarmee door te gaan als ik volgende week weer nieuwe en betere huizen kan gaan bouwen :(

Je kan daar eens kijken of op http://beta.forgeofempires.com. Daar kan je gewoon eens naar het tijdperk schuiven en eens kijken wat de gebouwen opbrengen. Let wel op: huisjes brengen serieus wat op maar krijgen een andere grootte namelijk 3x2.
 
Bovenaan