schelden na veraad

DeletedUser2073

Guest
king, als je hiermee doorgaat, wordt niet hij maar jij gebant. Hij heeft alles volgens de regels gedaan. jij hebt gewoon te snel hem in vertrouwen genomen. Laat het los. Is mijn advies.
 

DeletedUser5572

Guest
het gaat niet alleen dat hij mijn gilde heeft afgepakt, maar ook dat hij nu iedereen tegen mij opzet en ervoor zorgt dat bijna iedereen mij negeert, en hij scheld ook in de gilde, dat is slecht ben niemand mag me, maar hij zegt het zo dat het LIJKT dat het normaal is wat het dus niet is
 

DeletedUser1227

Guest
King luister nou naar het advies jongen.. vandaag of morgen ben jezelf de pineut.. laat het varen en haal me uit de groepschat aub ... ik vind het erg voor je maar betrek me er niet bij aub.. schiet je niets mee op je haalt alleen meer problemen op je hals zo.
 

DeletedUser5572

Guest
jullie snappen het niet...
dit is anders gelopen dan jullie denken
ook als ik hiermee stop, maakt hij mij helemaal kapot, ik kan niets doen
en misschien snappen jullie dat niet, maar ik heb meer recht op het leiderschap dat wie dan ook, ik ben de enige die ervoor heeft gezorgd dat de gilde goed werd, dat jullie dat niet snappen, is niet mijn fout! dus niet mij beschuldigen ja?
en ik geef arne niet helemaal de schuld, voor hetzelfde geld is hij ziek of is hij arne niet, maar zijn broer of zo, of hij heeft gewoon de hele tijd een spelletje gespeeld, en dat hij me dan nog gaat uitschelden is de druppel, jullie maken zoiets niet mee, dat snap ik, maar dan moeten jullie niet mij de schuld geven wat er is gebeurt
 

DeletedUser5572

Guest
kijk hij heeft ook een toetsweek en blijft misschien zitten, dat snap ik ook wel, maar dan hoef je dit nog niet te doen toch? of zouden jullie ook 'gewoon voor de lol' iemand kapotmaken?

ps: het is niet bedoelt dat iemand nu arne gaat uitschelden! dat is niet de bedoeling!
 

DeletedUser2383

Guest
Uhm, ten eerste, iedereen hier geeft advies, niemand wil zich ermee bemoeien;)
En ten tweede, wij schelden niemand uit....dat kan je een ban kosten en dat riskeren we niet:p
Maar ja, jij wil toch niet naar de adviezen luisteren dus vraag dan niet om hulp...
 

DeletedUser5572

Guest
ik luister echt wel, maar ik wil gewoon mijn gilde terug daar doe ik wat voor, dat jullie meteen opgeven is niet mijn fout, en ik zeg niet dat jullie mij uitschelden hoor
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt je rechten alleen terug krijgen als iemand van jouw gilde je die rechten geeft.
Wat het schelden betreft. Als je aan de support kunt bewijzen dat hij jouw uitscheld dan gaan ze wel iets doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat nog niet zo lang bij hetzelde gilde.Toen dit gebeurde was ik online en heb meteen gevraagd aan Arne 1666 waarom hij dit deed.Zijn antwoord was dat King Denas hem tegenwerkte en dat het gildeforum niet goed genoeg was.Toen ik hem vroeg of hij er al met King Denas had gesproken zei hij van niet.Dit is duidelijk een vooropgezet plan geweest en is niet meer dan een ordinaire coup.Aan van alles was te merken dat hij deze overname niet ongedaan zou maken.Een vies spelletje waar ik niet van gediend ben en dus ben ik opgestapt.Het vervelende voor King Denas is dat dit in principe niet illigaal is.Mijn advies is daarom behoud je waardigheid,stop met deze nutteloze strijd en begin een nieuw gilde met je vertrouwden.Als je dat doet kom ik weer in je gilde.
Ik zal nml. nooit meer terug gaan zolang die Judas nog daar zit met zijn maatjes.

Met vriendelijke groet,
Handige Harrie.
 

DeletedUser5572

Guest
heb ik geregeld! ik heb een protestantengroep opgericht en we gaan de gilde heroveren! iedereen van die groep zegt het meteen als er wordt gescheld, maar we weten nooit zeker of hij scheld... want hij zegt het zo, dat het aardig lijkt maar niet is, en ik heb het 1X gezien, maar dat heb ik per ongeluk gewist...

DOM!!!! (van mij!)
 

DeletedUser5572

Guest
het gaat al beter, ik heb iedereen bij elkaar geroepen, iedereen wou bij mij aansluiten, nu is er spraak van een burgeroorlog, de slag om linirea! mijn team staat voor, iedereen die heeft gereageerd, sloot bij mij aan, er zijn ook een paar die neutraal staan
 

DeletedUser5572

Guest
het is afgelopen zou een moderator deze discussie willen verwijderen? alvast bedankt!

met vriendelijke groet,
King Denas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan