Opgelost Schattenzzoektocht

DeletedUser6966

Guest
Gebruikersnaam: freddylaila
Wereld: Arvahall

Hallo,
Het valt mij op dat als je in de schattenzoektocht bij de laatste ronde van 8 uur en de 4 uurs ronde daarvoor goederenvoorraden hebt gewonnen deze niet bij worden bijgeteld in je voorraden terwijl er wel een venster te zien is dat dit is gebeurd.

Kan een bug zijn.

Groeten Freddy.
 

DeletedUser275

Guest
Heb je het nu over goederen of over voorraden, want je bent die 2 termen door elkaar aan het halen?

Dit is waarschijnlijk enkel een grafische fout. Als je zeker wilt zijn of je ze gekregen hebt dan kun je best een support ticket indienen en zij kunnen nakijken of je ze gekregen hebt.
 

DeletedUser6966

Guest
Heb je het nu over goederen of over voorraden, want je bent die 2 termen door elkaar aan het halen?

Dit is waarschijnlijk enkel een grafische fout. Als je zeker wilt zijn of je ze gekregen hebt dan kun je best een support ticket indienen en zij kunnen nakijken of je ze gekregen hebt.

Heb het over voorraden....en ik ga een support ticket indienen...laat nog weten hoe het afloopt.

Groeten Freddy.
 

DeletedUser1072

Guest
Heb het over voorraden....en ik ga een support ticket indienen...laat nog weten hoe het afloopt.

Groeten Freddy.

Goederen: Dingen zoals steen, hout, wijn, enz.
Voorraad: de 'hamertjes' die je rechts boven naast je munten ziet staan

Volgens mij heb je het over de goederen, en niet over de voorraad die je hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook dat je het over de goederen hebt. Maar in ieder geval is het makkelijker als je hiervoor een supportaanvraag indient. Op die manier kunnen we dat wat makkelijker bekijken. :)

Bedankt!
 
Bovenaan