Samenvoegen gebieden

DeletedUser3948

Guest
flut FLUT hoe in 2013 met deze technologie zoiets een probleem mag zijn, blijkbaar is foe meer bezig met hoe meer en meer geld binnen te harken

Ook in 2013 heb je voor een spel programmeurs en ontwerpers nodig om het überhaupt te laten draaien. Het klinkt simpel, zo'n commando voor het samenvoegen van gebieden. Dat is het vooral niet. Je hebt te maken met honderden variabelen waar zo'n programmacode voor een verdeelsleutel rekening mee moet houden. Het is niet alleen gebaseerd op hoeveelheid punten, maar ook op snelheid van groei en de frequentie waarop een speler aanwezig is. Al deze variabelen moeten meegenomen worden om tot een eerlijke verdeling te komen. En dan zal er nog wel iemand zijn die zich benadeeld voelt door de verdeelsleutel.

Dus nee. Het is geen kwestie van een knopje indrukken en voila, het is een verdeling waar iedereen mee kan leven.
 

DeletedUser

Guest
lol, en het verzinnen van een dergelijke smoes gaat ook automatisch?

Je zou het wel denken ja.

Wel bijzonder dat ik er vandaag 1 nieuwe buur bij heb gekregen met welgeteld 332 punten. Ja zo hou je je buurt wel gevuld en kan je samenvoegen op termijn wel vergeten natuurlijk. Beetje vreemd verhaal.
 

DeletedUser

Guest
de verdeling van de buurten maakt t spel idd oneerlijk, degenen met de meeste buren stijgen t snelst op de ranglijst...
en als je zoals ik in een kleine buurt zit is er geen concureren meer aan.
hoop dat t snel verandert, anders zoek ik liever een andere hobby
 

DeletedUser1655

Guest
Met 0.21 zullen we het samenvoegingspercentage optrekken van 40% naar 50%.

Ik merk er nog steeds weinig van. 50% van 80 is nog altijd 40 mensen. Dat is gewoon onrechtvaardig voor deze groep die op de klassement proberen mee te strijden om de punten, omdat per saldo een grotere buurt je meer punten kan opleveren.

Wat mij betreft is 70% een veel beter criteria om aan te houden, want dan komen we allemaal in 55 - 60 man buurten te zitten. Verder ben ik voor een roulerende buurt, ieder week andere "actieve" buren, zodat aanvallen steeds meer een verassing word. Het is echt zaai zo beste InnoGames, en een simpele tweak kan de spanning terug brengen en het spel levend houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
ik word er langzamer hand ook flauw van mijn gilde leden hebben tussen de 70 en 75 aan buren en mij schepen ze op met 1 lullige met maar 99 punten en die doet niks ik wil hier eindelijk eens duidelijkheid over langzamerhand zit al maanden rond de 40 buren als dit niet veranderd kun je net zo goed stoppen met het spel qua groei wordt je gewoon beperkt door de mensen die dit allang hadden moeten doen volgende als ik de zelfde buurt hou dan denk ik echt dat ik er mee stop en zal dit mijn vrienden ook niet aanraden om het te gaan spelen
Ik hoop dat je op 39 of minder zat op zondag nacht, want dan heb je de beste papieren voor een samesmelting. 50% is de norm, dus met 40 man kom je niet in aanmerking... echt vrezelijk dat je spel afhangt dat iemand in je buurt wel of niet inlogd. Echt waardeloos.
 

DeletedUser275

Guest
pcsurgeon, nu sla je toch de bal mis. Die 50% heeft niks te maken met het aantal buren. Die heeft te maken met de gemiddelde sterkte van de buurt. Het verschil van de gemiddelde sterkte tussen 2 buurten mag nu maximum 50% (vroeger 40%) verschillen.

Mijn buurt bestond uit 40 spelers en is vandaag samengevoegd en bestaat nu uit 80 spelers.
 

DeletedUser3026

Guest
Wat mij stoort is dat het samenvoegen van de buurt 's-nachts plaats vind wat inhoud dat ik maandag avond pas aan de pvp kan beginnen. Dit kost dan 1 dag. Ik heb namelijk 1 buur die ogenschijnlijk 24 uur per dag aanwezig is en ben bij voorbaat kansloos om hem tegenstand te kunnen bieden.

Een ander punt is dat de grote van de buurt niet bepalend is maar wel de grote van de speler. Die zorgt ervoor dat het theoretisch aantal te bepalen punten toeneemt. Een probleem is dan dat deze wel een deugdelijke verdediging dient neer te zetten. Handiger is het dat als een speler geen verdediging neerzet er default een verdediging wordt geplaatst die past bij de voortgang van de speler. Je kunt dan geen negatieve invloed uitoefenen op het te behalen aantal punten. En het maakt het verrassender om te pvp'en.

Je zou nu afspraken kunnen maken met een aantal buren om bij jou een sterke defensie neer te zetten en bij je concurrent de defensie met 2 speermannen op te knappen.
 

DeletedUser

Guest
gebeurd dat samenvoegen überhaupt nog wel?
zit al mooi poosje in n kleine buurt, op deze manier valt er niet te concureren met met spelers die wel in een grote buurt zitten.
 

DeletedUser

Guest
buurt van 41 afgelopen avond. Ik had enige hoop vanmorgen wakker te worden in een nieuwe buurt, maar helaas...

Die malloten kennende zullen er wel weer een stuk of 4 inloggen de komende dagen, dus weinig kans zo. Misschien nog maar wat meer plunderen, kijken of we d'r een paar weg kunnen pesten. Klinkt niet erg sportief, ik weet het, maar ik kan niet veel anders volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
jammer he harn, zitten we nog nie in 1 buurt, beide buurten samen is wel precies 80 xD
 

DeletedUser4162

Guest
Wat mij stoort is dat het samenvoegen van de buurt 's-nachts plaats vind wat inhoud dat ik maandag avond pas aan de pvp kan beginnen. Dit kost dan 1 dag. Ik heb namelijk 1 buur die ogenschijnlijk 24 uur per dag aanwezig is en ben bij voorbaat kansloos om hem tegenstand te kunnen bieden.

Dus omdat jij maandags overdag niet kunt spelen moet dit veranderd worden? :p Klinkt logisch hoor... :eek:
 

DeletedUser2185

Guest
38 buren inclusief een account van 3Dimensional in mijn buurt en geen samenvoeging :mad:
wanneer krijgen wij eindelijk eens een buurt samenvoeging de derde sinds juli ????? word wel eens tijd toch ?
je zou zeggen met 37 buren in totaal dat je dan samengevoegd word, wie zit er nog meer in een buurt onder de 40 op Brisgard zonder samenvoeging vandaag ?
 

DeletedUser275

Guest
Op Brisgard is mijn buurt vandaag samengevoegd met een andere buurt.
 

DeletedUser3976

Guest
Wat mij stoort is dat het samenvoegen van de buurt 's-nachts plaats vind wat inhoud dat ik maandag avond pas aan de pvp kan beginnen. Dit kost dan 1 dag. Ik heb namelijk 1 buur die ogenschijnlijk 24 uur per dag aanwezig is en ben bij voorbaat kansloos om hem tegenstand te kunnen bieden.

Ik ben het met je eens rowaan,
Ik heb het zelfde probleem. Ik kan maandag pas op z'n vroegst om 18.00 beginnen te vechten en mis zodoende de zondag erop om te vechten voor het PvP.
Ik zou het dus fijn vinden als daar eens over nagedacht kan worden. Het feit dat het samenvoegen van buurten in de nacht van Zo-Ma gebeurt is een zwak argument aangezien dit zelden gebeurt (heb zelf in ongeveer een 1/2 jaar 1 samenvoeging meegemaakt).
PvP is wekelijks dus het lijkt mij duidelijk dat dit zwaarder zou moeten wegen !!

gr, BaseHaze
 

DeletedUser3311

Guest
ik ben het ook zat hoor, sta ik net 11de komen er nieuwe sta ik 26ste en met de pvp torenn stond ik normaal 3de of 4de nu 7de of 8ste grrrrrrrr
 

DeletedUser275

Guest
Dat is normaal bij een samenvoeging. Er zijn een hele hoop actieve spelers bij gekomen.
 

DeletedUser4162

Guest
ik ben het ook zat hoor, sta ik net 11de komen er nieuwe sta ik 26ste en met de pvp torenn stond ik normaal 3de of 4de nu 7de of 8ste grrrrrrrr

Ik zou daar blij mee zijn :p nieuwe spelers.. om af te maken :D
 

DeletedUser

Guest
ik zou graag zien dat mijn buurt wordt samengevoegd want d nummer 15 op de lijst heeft maar 400p en hoe lager je gaat des te triester het word (eigelijk is alleen de top 5 actief) dus ik vroeg me af hoelang duurt het voor dat spelers op inactief worden gezet ??
 

DeletedUser275

Guest
Als ik mij niet vergis is dat:
- Steen en Brons tijd na 3 dagen niet online komen
- de rest na 7 dagen niet online komen

Dan worden ze onzichtbaar gemaakt.
 
Bovenaan